У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію музею передадуть більше ніж 200 картин і фотографій.

Протягом декількох років французькі фахівці спільно з колекціонерами України відбирали найцікавіші твори наших художників. Спочатку особливу увагу приділяли творчості одеських концептуалістів. Особливо тих, чиї імена були відомі в результаті співпраці з російськими колекціонерами при створенні в Центрі Помпіду колекції сучасного мистецтва Росії.

Центр Помпіду отримає більше ніж 130 знімків представників Харківської школи фотографії 1970-2010-х років: роботи Віктора і Сергія Кочетова, Олега Мальованого, Євгенія Павлова, Романа П’ятківка, Юрія Рупіна, Сергія Солонського, Олександра Супруна та групи «Шило» (Владислав Краснощок, Сергій Лебединський, Вадим Трикоз), а також фотографії херсонського художника Станіслава Волязловського.

У паризькому Центрі Помпіду з'явиться зала з роботами українських митців
У паризькому Центрі Помпіду з'явиться зала з роботами українських митців

Крім того, Центру Помпіду передадуть роботи одеських художників Олександра Ройтбурда, Олега Соколова, Сергія Ануфрієва, Володимира Наумця, Леоніда Войцехова, Віктора Ратушного та Олександра Шевчука. Картини французькі експерти відбирали протягом двох років з допомогою українських колекціонерів мистецтва.

Картини та фотографії представлять на виставці сучасного українського мистецтва в Центрі Помпіду, що запланована на 2021 рік.

Джерело


А ми нагадуємо, що до 16 березня Дім Європи шукає партнерів у регіонах, які готові прийняти мобільний павільйон. Команда House of Europe шукає організації та команди менеджерів із міст, яким досі бракує інфраструктури, але не бракує потенціалу громади.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...