Серцебиття є частиною мелодії в музичному кліпі про дітей з вадами серця

Це сюрреалістичне відео було створене великою мірою зусиллями Оскара Хеллквіста, креативного директора стокгольмської агенції Abby Priest. Він добре розуміє, крізь що проходить родина однорічного хлопчика, чиє серцебиття можна почути в цьому кліпі про дітей з вадами серця, оскільки двоє його синів, Франс та Бо, також народилися з деформованими серцевими клапанами, що було вкрай небезпечним і зробило для них операцію життєвою необхідністю.

Для того, щоб поінформувати публіку про небезпеку таких вроджених захворювань та зібрати кошти на операції для всіх дітей, які цього потребують, і була запущена ця соціальна кампанія.

Музичний кліп, знятий Маркусом Ібанесом з продакшн-компанії New Land, є кавером на пісню Heartbeats шведського гурту Amason. А те серцебиття, яке в ньому дійсно можна почути, належить однорічному хлопчику на ім’я Данте, який живе з трьома вродженими вадами серця.

Дати вихід для відчаю

«Це відчуття абсолютної безпомічності було нестерпним, – згадує Хеллквіст день, коли лікарі поставили діагноз його синові Бо. – Мені треба було знайти якийсь вихід своєму відчаю. Щось, що вплинуло б на ситуацію загалом. Тому я якось ввечері сів за комп’ютер, знайшов у Гуглі Heartchild Foundation і створив для них пітч».

За кілька тижнів вони почали транслювати серцебиття Бо з цифрових білбордів та онлайн-банерів, щоб зібрати кошти для організації.

А весною розпочалася робота над музичним відео. Випуск кліпу на підтримку дітей з вадами серця було приурочено до ініційованого ВООЗ Всесвітнього дня серця (29 вересня).

«Ми хотіли створити щось далеке від традиційної реклами. Щось, що зворушило б людей і дало їм можливість хоч на хвилину уявити, як живуть такі діти та їх родини», – пояснює Хеллквіст.

Дія чорно-білого відео відбувається, що символічно, на перехресті доріг, де танцює хлопчик зі шрамом від операції на серці. Слід визнати, що в цьому кліпі про дітей з вадами серця актору Девіду Тенгбладу, який часом справляє враження одержимого злими духами, вдалося створити доволі моторошну атмосферу. Звісно, в тому-то й задум.

Хеллквіст вперше побачив маленького Данте у відео в Інстаграмі Heartchild Foundation. Батько хлопчика грав на гітарі, а малюк намагався танцювати. Це відео й стало натхненням для музичного кліпу.

Вроджені вади серця, на жаль, не таке вже й рідкісне явище. Тому в креативній команді Хеллквіст був далеко не єдиним, якого ця проблема зачіпала безпосередньо.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового майстер-бренда LIONS

Створення нового майстер-бренда LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...