Серцебиття є частиною мелодії в музичному кліпі про дітей з вадами серця

Це сюрреалістичне відео було створене великою мірою зусиллями Оскара Хеллквіста, креативного директора стокгольмської агенції Abby Priest. Він добре розуміє, крізь що проходить родина однорічного хлопчика, чиє серцебиття можна почути в цьому кліпі про дітей з вадами серця, оскільки двоє його синів, Франс та Бо, також народилися з деформованими серцевими клапанами, що було вкрай небезпечним і зробило для них операцію життєвою необхідністю.

Для того, щоб поінформувати публіку про небезпеку таких вроджених захворювань та зібрати кошти на операції для всіх дітей, які цього потребують, і була запущена ця соціальна кампанія.

Музичний кліп, знятий Маркусом Ібанесом з продакшн-компанії New Land, є кавером на пісню Heartbeats шведського гурту Amason. А те серцебиття, яке в ньому дійсно можна почути, належить однорічному хлопчику на ім’я Данте, який живе з трьома вродженими вадами серця.

Дати вихід для відчаю

«Це відчуття абсолютної безпомічності було нестерпним, – згадує Хеллквіст день, коли лікарі поставили діагноз його синові Бо. – Мені треба було знайти якийсь вихід своєму відчаю. Щось, що вплинуло б на ситуацію загалом. Тому я якось ввечері сів за комп’ютер, знайшов у Гуглі Heartchild Foundation і створив для них пітч».

За кілька тижнів вони почали транслювати серцебиття Бо з цифрових білбордів та онлайн-банерів, щоб зібрати кошти для організації.

А весною розпочалася робота над музичним відео. Випуск кліпу на підтримку дітей з вадами серця було приурочено до ініційованого ВООЗ Всесвітнього дня серця (29 вересня).

«Ми хотіли створити щось далеке від традиційної реклами. Щось, що зворушило б людей і дало їм можливість хоч на хвилину уявити, як живуть такі діти та їх родини», – пояснює Хеллквіст.

Дія чорно-білого відео відбувається, що символічно, на перехресті доріг, де танцює хлопчик зі шрамом від операції на серці. Слід визнати, що в цьому кліпі про дітей з вадами серця актору Девіду Тенгбладу, який часом справляє враження одержимого злими духами, вдалося створити доволі моторошну атмосферу. Звісно, в тому-то й задум.

Хеллквіст вперше побачив маленького Данте у відео в Інстаграмі Heartchild Foundation. Батько хлопчика грав на гітарі, а малюк намагався танцювати. Це відео й стало натхненням для музичного кліпу.

Вроджені вади серця, на жаль, не таке вже й рідкісне явище. Тому в креативній команді Хеллквіст був далеко не єдиним, якого ця проблема зачіпала безпосередньо.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.