Publicis Groupe Ukraine запрошує молодих креаторів взяти участь у Power of Young 2020

«Мабуть, ти вже знаєш, яку саме роботу відправиш на конкурс? Щось унікальне, творче — таке, що можеш зробити тільки ти. Так-так, ми вже бачимо ці іскорки у твоїх очах. Навіщо приховувати свою креативність? Завантажуй свою ідею на: PYevent.com.ua, її пора показати світові», — звертаються організатори до молодих креаторів.

Publicis Groupe Ukraine запрошує молодих креаторів взяти участь у Power of Young 2020

Взяти участь у Power of Young може будь-який креативний проєкт зі свіжим поглядом на комунікацію, який доносить певний меседж та підпадає під одну або кілька визначених категорій:

  • CONCEPTUAL COMMUNICATION (оповідання та сучасна поезія, проект),
  • VISUAL COMMUNICATION (постер, графічний дизайн),
  • MUSIC AND SOUND COMMUNICATION (музичний твір, звуковий дизайн)
  • VIDEO AND MOTION COMMUNICATION (короткометражка, анімація).

Це може бути додаток, веб-сайт, івент, кросмедійна платформа, текстовий твір, ілюстрація, постер, гіфка, логотип, музичний трек, короткометражний чи анімаційний фільм тощо. Та що завгодно!

Подача робіт — безкоштовна.

Роботи учасників оцінюватимуть експерти креативної, музичної, кіноіндустрії, митці та інші представники сучасної арт-спільноти. Минулого року надійшло 290 робіт від авторів з усієї України. Адже Power of Young — не лише конкурс творчих ідей, це платформа відкриттів, однодумців та нової креативної сили.

Роботи приймаються до 26 листопада 2020 року у формі на сайті, де також можна дізнатись більше про кожну категорію й вивчити правила. А найновіша інформація та новини з’являються у Facebook Power of Young.

Нагадаємо, конкурс молодих креаторів Power of Young започаткований у 2019 році трьома креативними агенціями — Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine, яка є найбільш ефективною комунікаційною групою 2019 року.


А ми нагадуємо, що триває попередня реєстрація на конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions Marketers Competition (YMC) 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.