Publicis Groupe Ukraine запрошує молодих креаторів взяти участь у Power of Young 2020

«Мабуть, ти вже знаєш, яку саме роботу відправиш на конкурс? Щось унікальне, творче — таке, що можеш зробити тільки ти. Так-так, ми вже бачимо ці іскорки у твоїх очах. Навіщо приховувати свою креативність? Завантажуй свою ідею на: PYevent.com.ua, її пора показати світові», — звертаються організатори до молодих креаторів.

Publicis Groupe Ukraine запрошує молодих креаторів взяти участь у Power of Young 2020

Взяти участь у Power of Young може будь-який креативний проєкт зі свіжим поглядом на комунікацію, який доносить певний меседж та підпадає під одну або кілька визначених категорій:

  • CONCEPTUAL COMMUNICATION (оповідання та сучасна поезія, проект),
  • VISUAL COMMUNICATION (постер, графічний дизайн),
  • MUSIC AND SOUND COMMUNICATION (музичний твір, звуковий дизайн)
  • VIDEO AND MOTION COMMUNICATION (короткометражка, анімація).

Це може бути додаток, веб-сайт, івент, кросмедійна платформа, текстовий твір, ілюстрація, постер, гіфка, логотип, музичний трек, короткометражний чи анімаційний фільм тощо. Та що завгодно!

Подача робіт — безкоштовна.

Роботи учасників оцінюватимуть експерти креативної, музичної, кіноіндустрії, митці та інші представники сучасної арт-спільноти. Минулого року надійшло 290 робіт від авторів з усієї України. Адже Power of Young — не лише конкурс творчих ідей, це платформа відкриттів, однодумців та нової креативної сили.

Роботи приймаються до 26 листопада 2020 року у формі на сайті, де також можна дізнатись більше про кожну категорію й вивчити правила. А найновіша інформація та новини з’являються у Facebook Power of Young.

Нагадаємо, конкурс молодих креаторів Power of Young започаткований у 2019 році трьома креативними агенціями — Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine, яка є найбільш ефективною комунікаційною групою 2019 року.


А ми нагадуємо, що триває попередня реєстрація на конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions Marketers Competition (YMC) 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.