Призовий фонд в $6000: стартує другий хакатон Universal Sports & Games Hackathon

Universal Sports & Games Hackathon пройде знову. Захід відбудеться в онлайн-форматі й триватиме 48 годин з 27 по 29 листопада

Подія призначена для розробників, фахівців з Data Science, продакт і проджект-менеджерів, дизайнерів, маркетологів, які хочуть реалізувати свою ідею у галузях технологій і геймінгу. Попри пандемію, всі вони зможуть зібратися в форматі онлайн-хакатону — буквально з будь-якої точки світу — і створити інноваційний проєкт.

Призовий фонд в $6000: стартує другий хакатон Universal Sports & Games Hackathon

27-29 листопада Parimatch Tech спільно з JKR Investment Group і Parimatch Foundation проводить другий 48-годинний онлайн Universal Sports & Games Hackathon Vol. 2. Учасники виконуватимуть завдання організаторів (Challenge), або реалізовуватимуть власні ідеї (Idea) у наступних напрямках:

  • передбачення спортивних подій;
  • контент;
  • статистика;
  • маркетинг;
  • системи гейміфікації та лояльності.

У другому #USGH можуть брати участь як команди, так і індивідуальні учасники. Їм допомагатимуть ментори — фахівці провідних компаній країни. А для переможців передбачені призи — цього разу фонд збільшений до $6000:

  • від $500 до $1500 — за власну ідею;
  • $1500 — за челендж від організаторів;
  • $1500 — спеціальний приз від партнера, інвестиційної групи JKR.

Реєстрація на онлайн-хакатон закінчується о 15:00, 27 листопада. В цей же день о 18:00 учасники отримають завдання від партнерів і почнуть роботу над проєктами. А переможців визначать 29 листопада за підсумками наради журі — трансляцію будуть вести з київського івент-простору PMHUB.

Дізнатися більше про подію та зареєструватися на сайті #USGH


Читайте також: Спираючись на зроблені в ході онлайн-заходу LIONS Live доповіді провідних креативників індустрії, організатори сформулювали шість потенційно корисних підходів до створення креативних ідей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...