Призовий фонд в $6000: стартує другий хакатон Universal Sports & Games Hackathon

Universal Sports & Games Hackathon пройде знову. Захід відбудеться в онлайн-форматі й триватиме 48 годин з 27 по 29 листопада

Подія призначена для розробників, фахівців з Data Science, продакт і проджект-менеджерів, дизайнерів, маркетологів, які хочуть реалізувати свою ідею у галузях технологій і геймінгу. Попри пандемію, всі вони зможуть зібратися в форматі онлайн-хакатону — буквально з будь-якої точки світу — і створити інноваційний проєкт.

Призовий фонд в $6000: стартує другий хакатон Universal Sports & Games Hackathon

27-29 листопада Parimatch Tech спільно з JKR Investment Group і Parimatch Foundation проводить другий 48-годинний онлайн Universal Sports & Games Hackathon Vol. 2. Учасники виконуватимуть завдання організаторів (Challenge), або реалізовуватимуть власні ідеї (Idea) у наступних напрямках:

  • передбачення спортивних подій;
  • контент;
  • статистика;
  • маркетинг;
  • системи гейміфікації та лояльності.

У другому #USGH можуть брати участь як команди, так і індивідуальні учасники. Їм допомагатимуть ментори — фахівці провідних компаній країни. А для переможців передбачені призи — цього разу фонд збільшений до $6000:

  • від $500 до $1500 — за власну ідею;
  • $1500 — за челендж від організаторів;
  • $1500 — спеціальний приз від партнера, інвестиційної групи JKR.

Реєстрація на онлайн-хакатон закінчується о 15:00, 27 листопада. В цей же день о 18:00 учасники отримають завдання від партнерів і почнуть роботу над проєктами. А переможців визначать 29 листопада за підсумками наради журі — трансляцію будуть вести з київського івент-простору PMHUB.

Дізнатися більше про подію та зареєструватися на сайті #USGH


Читайте також: Спираючись на зроблені в ході онлайн-заходу LIONS Live доповіді провідних креативників індустрії, організатори сформулювали шість потенційно корисних підходів до створення креативних ідей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...