Підсмажити вірус: Ford пропонує дезінфікувати поліцейські машини підігрівом

З метою убезпечити поліцейських принаймні від коронавірусу, компанія Ford запропонувала новий спосіб дезінфікування поліцейських машин. Для цього вона розробила програмне забезпечення, яке піднімає температуру в салоні автомобіля Police Interceptor Utility. Воно розігріває його до 56 градусів Цельсія на 15 хвилин. Компанія Ford переконана, що таким чином можна на 99% знизити концентрацію вірусів на внутрішніх поверхнях машини.

Щоб дезінфікувати поліцейські машини підігрівом, програмне забезпечення одночасно вмикає двигун на повну потужність (від чого він розжарюється) і вмикає підігрів салону на максимум. Протягом всієї процедури воно відслідковує температуру всередині машини та стежить за тим, щоб увесь салон досяг потрібної температури й зберігав її впродовж 15 хвилин. Доки триває дезінфекція, аварійна сигналізація та задні фари автомобіля блимають у певному порядку. А після її завершення вони продовжують блимати, але вже за іншою схемою. У цей час вмикається охолодження салону, щоб скинути температуру до прийнятної для людей.

Додатковий рівень захисту

Для того, щоб визначити, який саме діапазон температур та часовий проміжок потрібні для протидії поширенню COVID-19, компанія Ford звернулася до науковців з Університету штату Огайо.

Також компанія наголошує на тому, що жар здатен проникнути у кожну шпаринку і взагалі у всі ті важкодоступні місця, куди людина з хімічним дезінфектантом просто фізично не добереться. Втім, таке дезінфікування поліцейських машин не є самодостатнім і має доповнити інші заходи з чистки та дезінфекції, а не замінити їх собою.

В той час, як науковці розробляють все нові шляхи дезінфекції приміщень та гаджетів, підхід Ford до вирішення проблеми має перед ними одну беззаперечну перевагу: він доступний прямо зараз. Оскільки це рішення реалізується програмними засобами, компанія Ford може, не зволікаючи, розіслати відповідне оновлення ПЗ на ті моделі, що його підтримують. Наразі це Police Interceptor Utility, які були випущені у 2013–2019 роках для США, Канади та інших країн. Компанія вже спробувала таким чином дезінфікувати поліцейські машини у Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та штатах Мічиган, Массачусетс, Огайо і Флорида.

За словами Стівена Тайлера (Stephen Tyler), бренд-менеджера Ford, такий режим самоочищення машини можна використовувати як додатковий рівень захисту, з огляду на те, у салоні автомобіля неминуче виявляється ряд місць, про які під час чистки вручну часто забувають.

Джерело

Креативних ідей для дезінфекції існує чимало. Деякі з них навіть перемогли на конкурсі «Fountain of Hygiene».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового майстер-бренда LIONS

Створення нового майстер-бренда LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...