Pantone представив новий відтінок червоного кольору, присвячений менструації

Новий відтінок червоного кольору Pantone випустив у співпраці зі шведським брендом товарів для інтимної гігієни INTIMINA. Відтінок під назвою «Менструція» (Period) створений в рамках кампанії INTIMINA «Побачено+почуто» (Seen+Heard). Мета кампанії — надихнути людей вільно та чесно говорити про менструацію, незалежно від гендеру. А також нормалізувати те, що є частиною повсякденного життя для мільярдів людей.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Presenting “Period”, a new red shade created to break the stigma around menstruation and promote period positivity. Swedish healthcare brand @intimina came to Pantone Color Institute to develop this custom color in support of their global campaign to make menstruation more visible and normalize this most normal of bodily functions. “An active and adventurous red hue, courageous Period emboldens people who menstruate to feel proud of who they are. To own their period with self-assurance; to stand up and passionately celebrate the exciting and powerful life force they are born with; to urge everyone regardless of gender to feel comfortable to talk spontaneously and openly about this pure and natural bodily function.” Pantone Color Institute collaborated with @Intimina on the Seen + Heard campaign to create a red shade that is inspired by a steady menstrual flow. Pantone and Intimina worked alongside a gynecologist and consulted research published in Medical News Today to develop the shade, but by no means is this supposed to be an accurate depiction. Instead, we created a visual identifier of a red shade that would help @Intimina leverage the power of color to share their story.

Публикация от PANTONE (@pantone)

Глобальна бренд-менеджерка INTIMINA Данела Чагар (Danela Žagar) так прокоментувала цю колаборацію: «Попри те, що у мільярдів людей є менструація, історично до неї ставилися як до чогось, про що не слід говорити або бачити публічно. І якщо ми подивимося на популярну культуру, зображення місячних варіюються від дико неточних і безглуздих до жартівливих і глузливих. Досить, зараз 2020 рік. Чи не настав час припинити розглядати менструацію як особисту справу чи негативний досвід?».

А віце-президентка Pantone Лорі Прессман (Laurie Pressman) додала: «Для нас це велика честь співпрацювати з INTIMINA в створенні цього впевненого червоного відтінку, який символізує натхненне послання, виражене в новій кампанії “Побачено+почуто”. Активний і сміливий червоний відтінок підбадьоруює людей, у яких є менструація, пишатися тим, ким вони є».

Окрім запуску кампанії «Побачено+почуто», бренд INTIMINA також пожертвував 2000 фунтів стерлінгів міжнародній благодійній організації ActionAid. Організація працює з жінками та дівчатами, які живуть в умовах бідності.

pantone-485x865-1
Новий відтінок червоного кольору під назвою «Менструація» (Period)

Джерело

Раніше французька технологічна компанія Heuritech та Pantone випустили прогноз кольорів та відтінків, які пануватимуть у світі моди цієї осені.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Галина Пуліна та Дем'ян Ом про любов до літератури та усвідомлений розвиток

Галина Пуліна та Дем’ян Ом про любов до літератури та усвідомлений розвиток

Чимало світових компаній-гігантів та міжнародних організацій, таких як ООН, OSCE, Greenpeace, — практикують lifelong learning. Йдеться про безперервну освіта під ...

Norton commander, касетні програвачі та політехніка: ребрендинг музею КПІ вiд Y agency

В рамках карантинного затишшя Y agency вирішило протестувати нову для агентства послугу — smart branding. «Що ми можемо зробити для ...

ALWAYS

Always запускає кампанію #ОднаДляОдної і надасть безкоштовні засоби гігієни на підтримку українських школярок

Кожна п’ята дівчинка в Україні пропускає школу під час критичних днів через брак засобів жіночої гігієни*. Щоб привернути увагу до ...

Lions Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

В Україні запустили екологічне ранкове шоу, яке дбає про психічне здоров’я слухачів

В Україні запустили екологічне ранкове шоу. Від медитацій у прямому ефірі до психологічної освіти — такий формат вигадали Радіо Аристократи. Мета ...

Підсумки третього дня Lions Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Співзасновника та гендиректора консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand було запрошено підбити підсумки третього дня Lions Live.