Pantone представив новий відтінок червоного кольору, присвячений менструації

Новий відтінок червоного кольору Pantone випустив у співпраці зі шведським брендом товарів для інтимної гігієни INTIMINA. Відтінок під назвою «Менструція» (Period) створений в рамках кампанії INTIMINA «Побачено+почуто» (Seen+Heard). Мета кампанії — надихнути людей вільно та чесно говорити про менструацію, незалежно від гендеру. А також нормалізувати те, що є частиною повсякденного життя для мільярдів людей.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Presenting “Period”, a new red shade created to break the stigma around menstruation and promote period positivity. Swedish healthcare brand @intimina came to Pantone Color Institute to develop this custom color in support of their global campaign to make menstruation more visible and normalize this most normal of bodily functions. “An active and adventurous red hue, courageous Period emboldens people who menstruate to feel proud of who they are. To own their period with self-assurance; to stand up and passionately celebrate the exciting and powerful life force they are born with; to urge everyone regardless of gender to feel comfortable to talk spontaneously and openly about this pure and natural bodily function.” Pantone Color Institute collaborated with @Intimina on the Seen + Heard campaign to create a red shade that is inspired by a steady menstrual flow. Pantone and Intimina worked alongside a gynecologist and consulted research published in Medical News Today to develop the shade, but by no means is this supposed to be an accurate depiction. Instead, we created a visual identifier of a red shade that would help @Intimina leverage the power of color to share their story.

Публикация от PANTONE (@pantone)

Глобальна бренд-менеджерка INTIMINA Данела Чагар (Danela Žagar) так прокоментувала цю колаборацію: «Попри те, що у мільярдів людей є менструація, історично до неї ставилися як до чогось, про що не слід говорити або бачити публічно. І якщо ми подивимося на популярну культуру, зображення місячних варіюються від дико неточних і безглуздих до жартівливих і глузливих. Досить, зараз 2020 рік. Чи не настав час припинити розглядати менструацію як особисту справу чи негативний досвід?».

А віце-президентка Pantone Лорі Прессман (Laurie Pressman) додала: «Для нас це велика честь співпрацювати з INTIMINA в створенні цього впевненого червоного відтінку, який символізує натхненне послання, виражене в новій кампанії “Побачено+почуто”. Активний і сміливий червоний відтінок підбадьоруює людей, у яких є менструація, пишатися тим, ким вони є».

Окрім запуску кампанії «Побачено+почуто», бренд INTIMINA також пожертвував 2000 фунтів стерлінгів міжнародній благодійній організації ActionAid. Організація працює з жінками та дівчатами, які живуть в умовах бідності.

pantone-485x865-1
Новий відтінок червоного кольору під назвою «Менструація» (Period)

Джерело

Раніше французька технологічна компанія Heuritech та Pantone випустили прогноз кольорів та відтінків, які пануватимуть у світі моди цієї осені.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Портрети, обірвані, як життя. Художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жінок-жертв домашнього насильства

Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми ...

В Америці створили Da Vinci of Debt — найдорожчу інсталяцію в історії мистецтва

Американський пивний бренд Natural Light установив композицію Da Vinci of Debt («Да Вінчі в борг») у залі центрального вокзалу в ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

«Креативна Європа»: 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

«Креативна Європа» святкує 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

Вже 30 років підпрограма «МЕДІА», яка з 2014 року реалізується в рамках програми ЄС «Креативна Європа», підтримує європейський кіно- та ...

Український ілюстратор Сергій Майдуков створив ілюстрацію для статті The Guardian

Відомий український ілюстратор Сергій Майдуков, який малює для таких видань, як The New Yorker і The New York Times, проілюстрував статтю ...

Карантинний проєкт Макса Зідентопфа: «бездонна» яма, присвячена Кім Кардаш’ян

Яма, присвячена Кім Кардаш’ян, тягнеться на кілька метрів вглиб землі, а на поверхні вона скидається на маленький вулкан.