Прогноз Pantone: «must have-кольори» осені-2020 на основі трендів соцмереж

Французька технологічна компанія Heuritech та Pantone випустили прогноз кольорів та відтінків, які пануватимуть у світі моди цієї осені.

Аналізуючи тренди жіночої моди в Європі, компанії опублікували звіт під назвою Must-Have Colors for Fall 2020. В ньому вони дійшли висновку, що чисті, пастельні та природні відтінки домінуватимуть цієї осені.

Частиною м’ятної кольорової гами є «туманний нефрит» (Misty Jade) — популярний відтінок, обраний на основі Instagram-трендів. А також «люпин» (Lupin) — пастельний колір, якому віддають перевагу «люди зі сміливим стилем».

У звіті також зазначено, що восени 2020 року пальто та сукні золотисто-коричневого кольору (або Tawny Birch) стануть конкурентною перевагою модних брендів. Так само, як і сміливі блакитні відтінки на зразок світлого синьо-блакитного або Blue Bird, який, як свідчать дослідження, дуже полюбляють модні спільноти в Instagram.

Прогноз Pantone і Heuritech також говорить про те, що цієї осені стане помітним проникнення кольорів рожевої гами в чоловічі колекції, що може стати сенсацією останніх сезонів.

Прогноз Pantone: «must have-кольори» на осінь-2020 на основі трендів соцмереж

Джерело

Фото в заголовку: Mika Baumeister / Unsplash


В тему:

Компанія, що розробила систему кольорів Pantone, випустила картки Color Match та мобільний додаток Pantone Connect (доступний як для iOS, так і для Android). Інструменти дозволяють класифікувати за цією системою будь-який колір, який вам зустрінеться в реальному житті. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Mastercard_Love Index 2021_Illustrations_1

Mastercard Love Index: романтична вечеря, прогулянка містом і кіномарафон — тренди Дня святого Валентина

Згідно зі щорічним дослідженням Mastercard Love Index, за останнє десятиліття витрати українців на подарунки та враження до Дня закоханих виросли ...