Прогноз Pantone: «must have-кольори» осені-2020 на основі трендів соцмереж

Французька технологічна компанія Heuritech та Pantone випустили прогноз кольорів та відтінків, які пануватимуть у світі моди цієї осені.

Аналізуючи тренди жіночої моди в Європі, компанії опублікували звіт під назвою Must-Have Colors for Fall 2020. В ньому вони дійшли висновку, що чисті, пастельні та природні відтінки домінуватимуть цієї осені.

Частиною м’ятної кольорової гами є «туманний нефрит» (Misty Jade) — популярний відтінок, обраний на основі Instagram-трендів. А також «люпин» (Lupin) — пастельний колір, якому віддають перевагу «люди зі сміливим стилем».

У звіті також зазначено, що восени 2020 року пальто та сукні золотисто-коричневого кольору (або Tawny Birch) стануть конкурентною перевагою модних брендів. Так само, як і сміливі блакитні відтінки на зразок світлого синьо-блакитного або Blue Bird, який, як свідчать дослідження, дуже полюбляють модні спільноти в Instagram.

Прогноз Pantone і Heuritech також говорить про те, що цієї осені стане помітним проникнення кольорів рожевої гами в чоловічі колекції, що може стати сенсацією останніх сезонів.

Прогноз Pantone: «must have-кольори» на осінь-2020 на основі трендів соцмереж

Джерело

Фото в заголовку: Mika Baumeister / Unsplash


В тему:

Компанія, що розробила систему кольорів Pantone, випустила картки Color Match та мобільний додаток Pantone Connect (доступний як для iOS, так і для Android). Інструменти дозволяють класифікувати за цією системою будь-який колір, який вам зустрінеться в реальному житті. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...

Cannes-Lions-x-Warc-Effectiveness-Code-Hero

Lions Live: 10 запитань авторові концепції шести сходинок креативної ефективності

Експерт-маркетолог Джеймс Гарман відповів на 10 найтиповіших запитань про концепцію шести сходинок креативної ефективності, співавтором якої він є.