Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну серію Clean Classics, що включає класичні моделі кросівок, створені з перероблених матеріалів. Головне місце в колекції займає Primegreen — серія високотехнологічних матеріалів, які на 50% складаються з перероблених волокон.

Колекція Clean Classics і використані матеріали Primegreen кидають виклик усталеним традиціям у виробництві речей. Завдяки впровадженню нової техніки викрійки матеріалів колекція Clean Classics не тільки мінімізує зайві відходи, а й відрізняється винятковими деталями та ефектними вставками:

  • Лаконічний білий верх нових кросівок виконаний з переробленого поліестеру (70% перероблених матеріалів) і доповнений яскравими акцентами у вигляді різнокольорових шнурків з переробленого паперу і написів.
  • Підошва виготовлена з відновлюваної і регенерованої гуми, екологічного поєднання 90% натурального каучуку і 10% переробленого каучуку, створюючи ефект бріколаж з кольорових вставок, що розташувалися по всій поверхні.
  • Устілки виготовлені з натуральної пробки, поновлюваного матеріалу, придатного для вторинної переробки.
  • Матеріал BLOOM Foam виготовляється з використанням технології збору водоростей, що підтримує чистоту озер і води.

В результаті був створений екологічний силует, в якому використання первинних матеріалів скорочено до мінімуму. Це дозволяє при виробництві знизити вплив на навколишнє середовище. У колекцію Clean Classics увійшли такі знакові силуети як Superstar, Stan Smith, SC Premiere і Superstar Bold, які були оновлені в 2020 році.

У дизайні і стилістичному почерку колекції підкреслюється ідея, що ці кросівки, як самостійна одиниця, не врятують нашу планету. Clean Classics в точності уособлює бажання бренду удосконалювати свої інновації в галузі сталого розвитку. Всі моделі з нової колекції прикрашені фірмовим логотипом Clean Classics, що відсилає до ініціативи бренду.

Adidas Originals представляє Clean Classics – серію перевиданих знакових силуетів з метою зменшення пластикових відходів Adidas Originals представляє Clean Classics – серію перевиданих знакових силуетів з метою зменшення пластикових відходів

В упаковці Clean Classics використовуються залишки матеріалів від коробок, які не були використані через різні дефекти. Кожна коробка відрізняється ексклюзивним принтом, сформованим завдяки комбінації різних елементів.

Колекція доступна у всіх магазинах adidas Originals.

Сторінка adidas в соціальних мережах.


Під час карантину adidas запустив челендж під назвою #HOMETEAMHERO — це віртуальний спортивний проєкт, який об’єднає людей в усьому світі. Він дозволить зробити внесок у загальну добру справу боротьби з коронавірусом за допомогою регулярних тренувань.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.