• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Мільйон годин активностей. Кожна хвилина на рахунку. Новий спортивний челендж adidas

18 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Новий спортивний челендж adidas
Share on FacebookShare on Twitter

Челендж adidas під назвою #HOMETEAMHERO — це віртуальний спортивний проєкт, який об’єднає людей в усьому світі. Він дозволить зробити внесок у загальну добру справу боротьби з коронавірусом за допомогою регулярних тренувань.

В усьому світі челендж adidas пройде в період з 29 травня по 7 червня. За кожну годину активності, зафіксованої в спортивних програмах, які приєдналися до цієї ініціативи бренду adidas, компанія пожертвує 1$ до Фонду солідарності і реагування на COVID-19, створений Всесвітньою Організацією Охорони Здоров’я (ВООЗ).

Реалізація проєкту, покликаного об’єднати міжнародну спільноту людей, які захоплюються спортом, стала можливою завдяки співпраці adidas з додатками з функцією відстеження тренувальної активності, таких як Garmin, Zwift, Polar, Suunto і JoyRun. У додатках adidas та партнерів буде представлено різноманіття тренувань, які в тому числі проведуть відомі спортсмени: Давид Альба, захисник футбольного клубу «Баварія», бігунка Сабріна Стенлі і Джордж Норт, зірка збірної Уельсу з регбі.

Міжнародний спортивний діджитал-проєкт — результат спільних зусиль великої кількості людей. Тепер всі бажаючі можуть взяти участь в челенджі і таким чином допомогти досягти головної мети — одного мільйона годин тренувань. Кожна хвилина активності має значення, незалежно від того, яким видом спорту ви займаєтеся, якої дисципліни дотримуєтеся, який у вас рівень підготовки і на якій стадії ізоляції ви перебуваєте.

Челендж adidas під назвою #HOMETEAMHERO

Мільйон годин активностей. Кожна хвилина на рахунку.

Приєднуйтесь до челенжду #HOMETEAMHERO:

1. Завантажте додаток adidas Running або adidas Training, зареєструйтесь або увійдіть через існуючий обліковий запис.

2. Ви також можете синхронізувати свій акаунт фітнес-додатків Garmin/Polar/Suunto/Zwift з акаунтом в додатку adidas Running.

3. Зареєструйтесь в челенджі #HOMETEAMHERO, починаючи з 18 травня.

4. Публікуйте ваші спортивні результати в рамках глобального челенджу в період з 29 травня по 7 червня і adidas пожертвує 1$ за кожну годину активності кожного з учасників.

5. Слідкуйте за тренуваннями в різних видах спорту: біг, фітнес в додатку adidas Training, ходьба, велогонки, силові тренування, аеробіка, бігова доріжка, орбітрек, хайкінг, гірський велосипед, йога, катання на роликових ковзанах, скандинавська ходьба, катання на візках, трейлраннінг, хендбайк, спінінг, віртуальний біг, віртуальний велоспорт, скейтбординг, футбол, баскетбол, танці, теніс, регбі та бокс.

Челендж adidas під назвою HOMETEAMHERO

В тему:

  • Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома.
  • Вигадані види спорту: мережа фітнес-барів Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту.
Теги: здоров'якоронавірусспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.