Ініціатива Walk Free через популярні в YouTube жанри показує проблему сучасного рабства

Агенція Leo Burnett Australia та ініціатива Walk Free спільно з рухом «Кожна жінка, кожна дитина» (Every Woman Every Child) запустили соціальну онлайн-кампанію. Її мета — привернути увагу до публікації звіту Stacked Odds.

Цей звіт, зокрема, наголошує на тому, що у світі кожна 130-та жінка або дівчинка фактично перебуває у рабстві. В ході своїх досліджень ініціатива Walk Free з’ясувала, що жертвами сучасного рабства стали майже 29 млн жінок та дівчат. Це більше, ніж будь-коли в історії людства. Жінки становлять 99% від усіх жертв сексуальної експлуатації, 84% від усіх жертв примусових шлюбів і 58% від усіх жертв примусової праці.

Онлайн-кампанія, що супроводжується серією з трьох відео, була запущена 11 жовтня, у ініційований ООН Міжнародний день дівчат. Відео, створені режисером Аланом Гарка (Alan Harca) та продакшн-компанією Infinity Squared, демонструють проблему сучасного рабства. Для цього вони імітують та докорінно змінюють деякі з найпопулярніших жанрів на YouTube, які відомі нам всім. Зокрема, челендж з виготовлення іграшки, майстер-клас з макіяжу та екскурсія розкішним будинком.

Ці мініфільми демонструють, що експлуатація жінок та дівчат є не якоюсь далекою від нас проблемою, а чимось цілком реальним та всюдисущим. І часто вона безпосередньо пов’язана з речами в нашому житті, які нам так подобаються. У такий спосіб ініціатори кампанії звертають увагу публіки на життя людей, які ми не бачимо щоденно в своїй стрічці новин у соцмережах. Саме тому вони й прив’язують їх до речей, з якими ми регулярно взаємодіємо.

Кожен з цих трьох фільмів був створений на основі реальних життєвих історій. Тут ми бачимо дитячу працю, примусові шлюби та примусову працю домашньої прислуги. Все це є прикладами лише трьох з тих численних форм, яких набуває рабство в наш час.

Мета кампанії

Контекстне націлювання цих відео дозволяє розмістити їх в середовищі, де глядачі можуть клацнути на них, думаючи, що це — саме той контент, який вони зазвичай переглядають. Але натомість фільми дають слово дівчатам та жінкам, які перебувають у самому серці цієї проблеми.

Ініціатива Walk Free прагне розпочати серед законодавців глобальне обговорення реформ заради усунення перепон, з якими постійно стикаються жінки та дівчата по всьому світу. Вона також звертається до урядів та компаній із закликом поставити в пріоритет прозорість ланцюгів постачання. У такий спосіб можна забезпечити дотримання прав робітників, гарантувати належну оплату їхньої праці та створити захисні механізми, які спрацьовували б в кризових ситуаціях.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...