Ініціатива Walk Free через популярні в YouTube жанри показує проблему сучасного рабства

Агенція Leo Burnett Australia та ініціатива Walk Free спільно з рухом «Кожна жінка, кожна дитина» (Every Woman Every Child) запустили соціальну онлайн-кампанію. Її мета — привернути увагу до публікації звіту Stacked Odds.

Цей звіт, зокрема, наголошує на тому, що у світі кожна 130-та жінка або дівчинка фактично перебуває у рабстві. В ході своїх досліджень ініціатива Walk Free з’ясувала, що жертвами сучасного рабства стали майже 29 млн жінок та дівчат. Це більше, ніж будь-коли в історії людства. Жінки становлять 99% від усіх жертв сексуальної експлуатації, 84% від усіх жертв примусових шлюбів і 58% від усіх жертв примусової праці.

Онлайн-кампанія, що супроводжується серією з трьох відео, була запущена 11 жовтня, у ініційований ООН Міжнародний день дівчат. Відео, створені режисером Аланом Гарка (Alan Harca) та продакшн-компанією Infinity Squared, демонструють проблему сучасного рабства. Для цього вони імітують та докорінно змінюють деякі з найпопулярніших жанрів на YouTube, які відомі нам всім. Зокрема, челендж з виготовлення іграшки, майстер-клас з макіяжу та екскурсія розкішним будинком.

Ці мініфільми демонструють, що експлуатація жінок та дівчат є не якоюсь далекою від нас проблемою, а чимось цілком реальним та всюдисущим. І часто вона безпосередньо пов’язана з речами в нашому житті, які нам так подобаються. У такий спосіб ініціатори кампанії звертають увагу публіки на життя людей, які ми не бачимо щоденно в своїй стрічці новин у соцмережах. Саме тому вони й прив’язують їх до речей, з якими ми регулярно взаємодіємо.

Кожен з цих трьох фільмів був створений на основі реальних життєвих історій. Тут ми бачимо дитячу працю, примусові шлюби та примусову працю домашньої прислуги. Все це є прикладами лише трьох з тих численних форм, яких набуває рабство в наш час.

Мета кампанії

Контекстне націлювання цих відео дозволяє розмістити їх в середовищі, де глядачі можуть клацнути на них, думаючи, що це — саме той контент, який вони зазвичай переглядають. Але натомість фільми дають слово дівчатам та жінкам, які перебувають у самому серці цієї проблеми.

Ініціатива Walk Free прагне розпочати серед законодавців глобальне обговорення реформ заради усунення перепон, з якими постійно стикаються жінки та дівчата по всьому світу. Вона також звертається до урядів та компаній із закликом поставити в пріоритет прозорість ланцюгів постачання. У такий спосіб можна забезпечити дотримання прав робітників, гарантувати належну оплату їхньої праці та створити захисні механізми, які спрацьовували б в кризових ситуаціях.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у типографіці для дизайну сайту в 2021 році (Інфографіка)

Типографіка перетворює слова із простого друкованого тексту на витончений канал комунікації. Так багато можна сказати завдяки дизайну шрифтів — від ...

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...