Ініціатива Walk Free через популярні в YouTube жанри показує проблему сучасного рабства

Агенція Leo Burnett Australia та ініціатива Walk Free спільно з рухом «Кожна жінка, кожна дитина» (Every Woman Every Child) запустили соціальну онлайн-кампанію. Її мета — привернути увагу до публікації звіту Stacked Odds.

Цей звіт, зокрема, наголошує на тому, що у світі кожна 130-та жінка або дівчинка фактично перебуває у рабстві. В ході своїх досліджень ініціатива Walk Free з’ясувала, що жертвами сучасного рабства стали майже 29 млн жінок та дівчат. Це більше, ніж будь-коли в історії людства. Жінки становлять 99% від усіх жертв сексуальної експлуатації, 84% від усіх жертв примусових шлюбів і 58% від усіх жертв примусової праці.

Онлайн-кампанія, що супроводжується серією з трьох відео, була запущена 11 жовтня, у ініційований ООН Міжнародний день дівчат. Відео, створені режисером Аланом Гарка (Alan Harca) та продакшн-компанією Infinity Squared, демонструють проблему сучасного рабства. Для цього вони імітують та докорінно змінюють деякі з найпопулярніших жанрів на YouTube, які відомі нам всім. Зокрема, челендж з виготовлення іграшки, майстер-клас з макіяжу та екскурсія розкішним будинком.

Ці мініфільми демонструють, що експлуатація жінок та дівчат є не якоюсь далекою від нас проблемою, а чимось цілком реальним та всюдисущим. І часто вона безпосередньо пов’язана з речами в нашому житті, які нам так подобаються. У такий спосіб ініціатори кампанії звертають увагу публіки на життя людей, які ми не бачимо щоденно в своїй стрічці новин у соцмережах. Саме тому вони й прив’язують їх до речей, з якими ми регулярно взаємодіємо.

Кожен з цих трьох фільмів був створений на основі реальних життєвих історій. Тут ми бачимо дитячу працю, примусові шлюби та примусову працю домашньої прислуги. Все це є прикладами лише трьох з тих численних форм, яких набуває рабство в наш час.

Мета кампанії

Контекстне націлювання цих відео дозволяє розмістити їх в середовищі, де глядачі можуть клацнути на них, думаючи, що це — саме той контент, який вони зазвичай переглядають. Але натомість фільми дають слово дівчатам та жінкам, які перебувають у самому серці цієї проблеми.

Ініціатива Walk Free прагне розпочати серед законодавців глобальне обговорення реформ заради усунення перепон, з якими постійно стикаються жінки та дівчата по всьому світу. Вона також звертається до урядів та компаній із закликом поставити в пріоритет прозорість ланцюгів постачання. У такий спосіб можна забезпечити дотримання прав робітників, гарантувати належну оплату їхньої праці та створити захисні механізми, які спрацьовували б в кризових ситуаціях.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

«Європейські можливості для українського кіно»: серія вебінарів «Креативної Європи»

Цієї осені Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та Держкіно України організовує ...

Kyiv Art Fair онлайн відкрився для відвідувачів

Цього року фестиваль сучасного мистецтва Kyiv Art Week проходить онлайн. Традиційний ярмарок трансформувався в єдину діджитал-платформу для експонування та продажу ...

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...