Ініціатива Walk Free через популярні в YouTube жанри показує проблему сучасного рабства

Агенція Leo Burnett Australia та ініціатива Walk Free спільно з рухом «Кожна жінка, кожна дитина» (Every Woman Every Child) запустили соціальну онлайн-кампанію. Її мета — привернути увагу до публікації звіту Stacked Odds.

Цей звіт, зокрема, наголошує на тому, що у світі кожна 130-та жінка або дівчинка фактично перебуває у рабстві. В ході своїх досліджень ініціатива Walk Free з’ясувала, що жертвами сучасного рабства стали майже 29 млн жінок та дівчат. Це більше, ніж будь-коли в історії людства. Жінки становлять 99% від усіх жертв сексуальної експлуатації, 84% від усіх жертв примусових шлюбів і 58% від усіх жертв примусової праці.

Онлайн-кампанія, що супроводжується серією з трьох відео, була запущена 11 жовтня, у ініційований ООН Міжнародний день дівчат. Відео, створені режисером Аланом Гарка (Alan Harca) та продакшн-компанією Infinity Squared, демонструють проблему сучасного рабства. Для цього вони імітують та докорінно змінюють деякі з найпопулярніших жанрів на YouTube, які відомі нам всім. Зокрема, челендж з виготовлення іграшки, майстер-клас з макіяжу та екскурсія розкішним будинком.

Ці мініфільми демонструють, що експлуатація жінок та дівчат є не якоюсь далекою від нас проблемою, а чимось цілком реальним та всюдисущим. І часто вона безпосередньо пов’язана з речами в нашому житті, які нам так подобаються. У такий спосіб ініціатори кампанії звертають увагу публіки на життя людей, які ми не бачимо щоденно в своїй стрічці новин у соцмережах. Саме тому вони й прив’язують їх до речей, з якими ми регулярно взаємодіємо.

Кожен з цих трьох фільмів був створений на основі реальних життєвих історій. Тут ми бачимо дитячу працю, примусові шлюби та примусову працю домашньої прислуги. Все це є прикладами лише трьох з тих численних форм, яких набуває рабство в наш час.

Мета кампанії

Контекстне націлювання цих відео дозволяє розмістити їх в середовищі, де глядачі можуть клацнути на них, думаючи, що це — саме той контент, який вони зазвичай переглядають. Але натомість фільми дають слово дівчатам та жінкам, які перебувають у самому серці цієї проблеми.

Ініціатива Walk Free прагне розпочати серед законодавців глобальне обговорення реформ заради усунення перепон, з якими постійно стикаються жінки та дівчата по всьому світу. Вона також звертається до урядів та компаній із закликом поставити в пріоритет прозорість ланцюгів постачання. У такий спосіб можна забезпечити дотримання прав робітників, гарантувати належну оплату їхньої праці та створити захисні механізми, які спрацьовували б в кризових ситуаціях.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

NASA обрало рішення українського розробника для онлайн-мапи марсохода

Американське космічне агентство NASA використовує рішення українського розробника Володимира Агафонкіна для створення онлайн-мапи свого нового марсохода Perseverance. Про це сам ...

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.