Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Фотомистецтво – непроста справа, особливо для початківців. Завдяки смартфонам робити якісні фотографії зараз стало набагато простіше, але методологія дійсно стильних фото, які можна побачити на обкладинках журналів чи на сторінках лідерів думок, лишається для багатьох незрозумілою. Цю завісу таємниці трохи відхиляє один із нових трендів в соціальних медіа The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та результат цієї підготовки.

В рамках цього тренду фотографи та креатори розміщують у Твіттері поруч два фото. Перше з них – підготовка до фотосесії, а друге – кінцевий результат. Як, наприклад, це фото, підготоване креаторкою abiGail, зроблене Вікторією Алеман та поширене музикантом Dali, який, власне, і виступив в якості моделі.

Контраст між двома зображеннями вражає, оскільки підготована сцена часто аж ніяк не схожа на те фото, яке креатор отримує в результаті: чи то мова йде про ефектний градієнт тла чи про бутафорське людське серце з желатину.

Чим креативніший підхід, тим кращий результат

Фотографи вдаються до різних методів, щоб створити своє ідеальне фото. Різноманітний реквізит, наприклад.

Аарон Картер, який був сам собі і моделлю, і фоторежисером, використав надувний басейн та кільця лимону, щоб створити враження, наче він плаває у набагато більшій водоймі (фото зробила Муна Вурі).

Сара Карпентер насипала фарби на барабан, щоб досягти дійсно драматичного ефекту, а Карім Гілберт зробив загадкове тло за допомогою надувних кульок.

Іноді все вирішує ракурс

Ще одним способом створити ідеальне фото є пошук потрібного ракурсу камери. Наприклад, Vallari для свого автопортрету скористалася дзеркалом на стосі книжок, а Кларенсу Селлерсу довелося стати на стілець (ідеальне природне освітлення теж зіграло свою роль).

Майстерність фотографа вражає тим більше, коли той майже не використовує реквізиту або тло на етапі підготовки здається абсолютно непривабливим. Так у фотографа Джоза був лише басейн, шматок рожевого полотна та надувний матрац. Але кінцевий результат справляє враження, наче у моделі за спиною палає призахідне сонце.

Все геніальне просто

Але для того, щоб продемонструвати майстерність фотографа, кінцевий результат не мусить бути чимось складним. Наприклад, на фото Стефані Парслі модель Лана Коул позує навпроти звичайної жовтої штори.

Сцена мінімалістична, але таланти Парслі та Коул перетворюють цю композицію на зображення, гідне опинитися на обкладинці журналу.

А фотографка Thai зробила тропічні зарості із звичайної папороті, що росте у дворі.

Перевтілення буденних предметів

Фотопортрети людей зазвичай привертають до себе найбільше уваги, але навіть буденні предмети здатні притягувати погляд, опинившись в об’єктиві талановитого фотографа.

Реквізит Жасмін Вайт складається лише зі стільця та темних панелей, але кінцевий результат виглядає дуже стильно.

Всі ці зображення, якими митці діляться в ході челенджу The Setup vs. The Shot, показують, як багато праці вкладено в кожне ідеальне фото. Навіть якщо воно здається доволі простим, коли досягає глядачів.

Інші роботи в рамках челенджу можна переглянути тут.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...