Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Фотомистецтво – непроста справа, особливо для початківців. Завдяки смартфонам робити якісні фотографії зараз стало набагато простіше, але методологія дійсно стильних фото, які можна побачити на обкладинках журналів чи на сторінках лідерів думок, лишається для багатьох незрозумілою. Цю завісу таємниці трохи відхиляє один із нових трендів в соціальних медіа The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та результат цієї підготовки.

В рамках цього тренду фотографи та креатори розміщують у Твіттері поруч два фото. Перше з них – підготовка до фотосесії, а друге – кінцевий результат. Як, наприклад, це фото, підготоване креаторкою abiGail, зроблене Вікторією Алеман та поширене музикантом Dali, який, власне, і виступив в якості моделі.

Контраст між двома зображеннями вражає, оскільки підготована сцена часто аж ніяк не схожа на те фото, яке креатор отримує в результаті: чи то мова йде про ефектний градієнт тла чи про бутафорське людське серце з желатину.

Чим креативніший підхід, тим кращий результат

Фотографи вдаються до різних методів, щоб створити своє ідеальне фото. Різноманітний реквізит, наприклад.

Аарон Картер, який був сам собі і моделлю, і фоторежисером, використав надувний басейн та кільця лимону, щоб створити враження, наче він плаває у набагато більшій водоймі (фото зробила Муна Вурі).

Сара Карпентер насипала фарби на барабан, щоб досягти дійсно драматичного ефекту, а Карім Гілберт зробив загадкове тло за допомогою надувних кульок.

Іноді все вирішує ракурс

Ще одним способом створити ідеальне фото є пошук потрібного ракурсу камери. Наприклад, Vallari для свого автопортрету скористалася дзеркалом на стосі книжок, а Кларенсу Селлерсу довелося стати на стілець (ідеальне природне освітлення теж зіграло свою роль).

Майстерність фотографа вражає тим більше, коли той майже не використовує реквізиту або тло на етапі підготовки здається абсолютно непривабливим. Так у фотографа Джоза був лише басейн, шматок рожевого полотна та надувний матрац. Але кінцевий результат справляє враження, наче у моделі за спиною палає призахідне сонце.

Все геніальне просто

Але для того, щоб продемонструвати майстерність фотографа, кінцевий результат не мусить бути чимось складним. Наприклад, на фото Стефані Парслі модель Лана Коул позує навпроти звичайної жовтої штори.

Сцена мінімалістична, але таланти Парслі та Коул перетворюють цю композицію на зображення, гідне опинитися на обкладинці журналу.

А фотографка Thai зробила тропічні зарості із звичайної папороті, що росте у дворі.

Перевтілення буденних предметів

Фотопортрети людей зазвичай привертають до себе найбільше уваги, але навіть буденні предмети здатні притягувати погляд, опинившись в об’єктиві талановитого фотографа.

Реквізит Жасмін Вайт складається лише зі стільця та темних панелей, але кінцевий результат виглядає дуже стильно.

Всі ці зображення, якими митці діляться в ході челенджу The Setup vs. The Shot, показують, як багато праці вкладено в кожне ідеальне фото. Навіть якщо воно здається доволі простим, коли досягає глядачів.

Інші роботи в рамках челенджу можна переглянути тут.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Effie Awards Ukraine

Оголошення фіналістів Effie Awards Ukraine 2020

Премія Effie Awards Ukraine 2020 анонсує фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в області маркетингових комунікацій. У фінал пройшло 139 ...

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого ...

Depositphotos Music: міжнародний фотобанк запускає новий контент-розділ

Depositphotos – міжнародний фотобанк з бібліотекою із понад 180 мільйонів файлів – анонсував запуск нового розділу контенту. Тепер на платформі ...

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає закриватися маскою, а не в собі

Соціальна кампанія Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ), розроблена агенцією social impact комунікацій plusone, закликає задуматись про своє ...

Marengo

Креативна агенція PROVID створила для Marengo ролик про цінність живих зустрічей із близькими друзями

Самоізоляція змусила нас змінити не лише звички, але й деякі цінності. А також допомогла зрозуміти, що для нас справді важливо. ...