Twiiter рекламирует свою честность

Социальная сеть Twitter запустила новую рекламную кампанию «Я в Twitter». В ней главный акцент был сделан на отличиях этой площадки от других соцсетей.

В качестве источника изображений для рекламных плакатов взяли реальные посты пользователей Twitter, которые анализируют свое поведение на разных сайтах. Например, фотография с красивой отретушированной морковью сравнивается с изображением кривого и грязного корнеплода. Снизу подпись: «Я в Instagram vs Я вTwitter». Другой пример — сообщение «*Я в Instagram*: готовлю и накладываю на тарелки красивую и здоровую еду. *Я в Twitter*: ем жареную курицу из коробки прямо в кровати, голый».

Так создатели кампании хотели показать, что в Twitter все по-честному. А пользователи в других соцсетях порой притворяются, приукрашивают и позируют — ради лайков и одобрения подписчиков.

Наружная реклама в рамках этой кампании будет размещена в общественном транспорте Нью-Йорка и Сан-Франциско.


Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...