GRA AGENCY розробили айдентику для Київського симфонічного оркестру.

Перед агенцією стояла ціль розробити візуальну айдентику для Київського симфонічного оркестру, яка приверне увагу нової публіки. За словами команди GRA AGENCY, в новому ребрендингу відобразили поєднання сучасного та традиційного, вишуканого та вражаючого, новий вектор розвитку симфонічної музики в Україні.

На створення айдентики команду GRA AGENCY надихнули: динаміка інструментів, невидимі внутрішні зв’язки, які взаємодіють, як цілісний організм. Люди, як невід’ємна складова оркестру та його рушійна сила. Для посилення візуального шоку в афішах Київського симфонічного оркестру задіяні твори сучасних українських митців.

GRA AGENCY розробили айдентику для Київського симфонічного оркестру.
Айдентик Київського симфонічного оркестру.
Київський симфонічний оркестр
Київський симфонічний оркестр
Афіша
Афіша

Джерело


Також нагадаємо, що нещодавно свою першу візуальну айдентику отримав Маріїнський палац. 4 вересня він вперше відкрив свої двері для екскурсій. А над айдентикою працювала команда креативної агенції ANGRY.

А в кінці літа Молодий театр повідомив про відкриття театрального сезону — цього разу в оновленому візуальному стилі. Редизайн Молодого театру провели студентки школи Projector. Проєкт створили на річному курсі Visual Communications Professium.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.