GRA AGENCY розробили айдентику для Київського симфонічного оркестру.

Перед агенцією стояла ціль розробити візуальну айдентику для Київського симфонічного оркестру, яка приверне увагу нової публіки. За словами команди GRA AGENCY, в новому ребрендингу відобразили поєднання сучасного та традиційного, вишуканого та вражаючого, новий вектор розвитку симфонічної музики в Україні.

На створення айдентики команду GRA AGENCY надихнули: динаміка інструментів, невидимі внутрішні зв’язки, які взаємодіють, як цілісний організм. Люди, як невід’ємна складова оркестру та його рушійна сила. Для посилення візуального шоку в афішах Київського симфонічного оркестру задіяні твори сучасних українських митців.

GRA AGENCY розробили айдентику для Київського симфонічного оркестру.
Айдентик Київського симфонічного оркестру.
Київський симфонічний оркестр
Київський симфонічний оркестр
Афіша
Афіша

Джерело


Також нагадаємо, що нещодавно свою першу візуальну айдентику отримав Маріїнський палац. 4 вересня він вперше відкрив свої двері для екскурсій. А над айдентикою працювала команда креативної агенції ANGRY.

А в кінці літа Молодий театр повідомив про відкриття театрального сезону — цього разу в оновленому візуальному стилі. Редизайн Молодого театру провели студентки школи Projector. Проєкт створили на річному курсі Visual Communications Professium.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...