YMC2020_Briefing_Creativity.ua_Main_banner

Вже 20 червня відбудеться Young Lions Marketers Competition Ukraine (YMC 2020) — конкурс, у якому молоді маркетологи за 24 години розроблятимуть стратегії для суспільно вагомої ініціативи.

Партнери конкурсу, що надають бриф учасникам, — Всеукраїнський молодіжний центр та Проект «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Приємна новина — призовий фонд YMC 2020 вже сформовано, тож команді переможців будуть покриті всі витрати, пов’язані із участю у міжнародному етапі у 2021 році. Отже, переможець гарантовано їде в Канни влітку наступного року. І для того, щоб підготувати найкращу стратегію, радимо долучитися до дебрифінгу та зафіксувати поради організаторів та партнерів.  

19 червня учасники конкурсу Young Lions Marketers Competition отримають бриф та о 13:00 зможуть підключитися до дебрифінгу із партнерами та організаторами конкурсу. 

До трансляції долучаться:

  • Шадрак Людеман (Shadrach Ludeman) — представник USAID/OTI в Україні
  • Сергій Кривогуз — керівник Всеукраїнського молодіжного центру (ВМЦ)  
  • Костянтин Кузнєцов — голова правління CIAU, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.

Шадрак Людеман зазначив: «Ми в передчутті старту конкурсу та інноваційних ідей, котрі розроблять талановиті учасники. Наша команда прагне дізнатися, як ще ми можемо досягти наших стратегічних цілей на підтримку Всеукраїнського молодіжного центру завдяки творчим підходам в комунікації, особливо завдяки співпраці з комерційними брендами. Ми очікуємо, що ідеї будуть практичними і що ми зможемо реалізувати найкращі цього року. Я впевнений, що для учасників конкурсу це буде цінним досвідом, особливо в розрізі використання своїх творчих навичок для комунікації соціально важливих тем через комунікації компаній та брендів».

Сергій Кривогуз щодо очікувань від конкурсу: «Ми вже виходимо на фінішну пряму. Ще трохи — і кожен з вас зможе проявити свої здібності, знання та інноваційні ідеї в галузі маркетингу та комунікацій. Кілька місяців підготовки вже скоро стануть реальністю. Впевнені, вам сподобається. Набирайтеся ідей та креативу в цей останній тиждень перед першим етапом. Буде і весело, і справді гаряче».

Декілька організаційних порад від Костянтина Кузнєцова:

  • Уважно ознайомтеся з брифом та максимально сконцентруйтеся на завданні, інсайтах, описах аудиторії.
  • Підготуйте свої запитання до представників організацій, що надали бриф. До брифінгу радимо уважніше ознайомитися із реалізованими проєктами UCBI ІІ та ВМЦ. У вас буде можливість поставити запитання під час трансляції.
  • Пам’ятайте, що ви володієте надважливою інформацією щодо комунікаційних можливостей вашого бренду. Розробіть ефективне рішення, яке дійсно може інтегруватись у комунікацію вашого бренду, і навіть доповнити цінність для його споживачів.
  • Найголовніше — думайте не про змагання, а про те, як ваші ідеї та стратегії можуть вирішити завдання брифу. Пам’ятайте, що вони дійсно можуть бути імплементовані в життя для того, щоб вирішити соціально вагоме питання.
YMC 2020 Briefing Schedule Generic Illustration

Інформаційна довідка: 

Конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine проходить за правилами Young Lions Competition у рамках міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Учасникам (представники маркетингових відділів брендів, вік учасників до 30 років) потрібно за 24 години розробити активності, які можна інтегрувати до комунікацій їхнього бренду. Команда-переможець зможе у 2021 році представляти Україну на міжнародному етапі конкурсу під час Cannes Lions (Франція). 

Взяти участь можуть спеціалісти маркетинг-департаменту компанії або продуктового підрозділу бренду. До участі допускаються команди у складі із двох осіб віком 30 років і молодше (народжені не раніше 22 червня 1989 року). Знання англійської мови на рівні intermediate знадобиться як на етапі локального відбору, так і на етапі міжнародного конкурсу (оскільки презентації мають надаватись англійською мовою). Детальніше про це та відповіді на основні запитання — читайте тут.

19 червня учасники отримають бриф Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. І протягом 20 червня працюватимуть над розробкою стратегій.

Реєстрація та оплата вступного внеску триває до 18 червня включно через сайт.

Партнери конкурсу: Проект «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Всеукраїнський молодіжний центр.

Інфопартнери конкурсу: CreativityUA, CASES Media, MMR, Sostav.ua, #ШоТам, Асоціація Корпоративних Медіа України

Також нагадуємо, що вже анонсовано склад експертного журі YMC 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.