YMC2020_Briefing_Creativity.ua_Main_banner

Вже 20 червня відбудеться Young Lions Marketers Competition Ukraine (YMC 2020) — конкурс, у якому молоді маркетологи за 24 години розроблятимуть стратегії для суспільно вагомої ініціативи.

Партнери конкурсу, що надають бриф учасникам, — Всеукраїнський молодіжний центр та Проект «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Приємна новина — призовий фонд YMC 2020 вже сформовано, тож команді переможців будуть покриті всі витрати, пов’язані із участю у міжнародному етапі у 2021 році. Отже, переможець гарантовано їде в Канни влітку наступного року. І для того, щоб підготувати найкращу стратегію, радимо долучитися до дебрифінгу та зафіксувати поради організаторів та партнерів.  

19 червня учасники конкурсу Young Lions Marketers Competition отримають бриф та о 13:00 зможуть підключитися до дебрифінгу із партнерами та організаторами конкурсу. 

До трансляції долучаться:

  • Шадрак Людеман (Shadrach Ludeman) — представник USAID/OTI в Україні
  • Сергій Кривогуз — керівник Всеукраїнського молодіжного центру (ВМЦ)  
  • Костянтин Кузнєцов — голова правління CIAU, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.

Шадрак Людеман зазначив: «Ми в передчутті старту конкурсу та інноваційних ідей, котрі розроблять талановиті учасники. Наша команда прагне дізнатися, як ще ми можемо досягти наших стратегічних цілей на підтримку Всеукраїнського молодіжного центру завдяки творчим підходам в комунікації, особливо завдяки співпраці з комерційними брендами. Ми очікуємо, що ідеї будуть практичними і що ми зможемо реалізувати найкращі цього року. Я впевнений, що для учасників конкурсу це буде цінним досвідом, особливо в розрізі використання своїх творчих навичок для комунікації соціально важливих тем через комунікації компаній та брендів».

Сергій Кривогуз щодо очікувань від конкурсу: «Ми вже виходимо на фінішну пряму. Ще трохи — і кожен з вас зможе проявити свої здібності, знання та інноваційні ідеї в галузі маркетингу та комунікацій. Кілька місяців підготовки вже скоро стануть реальністю. Впевнені, вам сподобається. Набирайтеся ідей та креативу в цей останній тиждень перед першим етапом. Буде і весело, і справді гаряче».

Декілька організаційних порад від Костянтина Кузнєцова:

  • Уважно ознайомтеся з брифом та максимально сконцентруйтеся на завданні, інсайтах, описах аудиторії.
  • Підготуйте свої запитання до представників організацій, що надали бриф. До брифінгу радимо уважніше ознайомитися із реалізованими проєктами UCBI ІІ та ВМЦ. У вас буде можливість поставити запитання під час трансляції.
  • Пам’ятайте, що ви володієте надважливою інформацією щодо комунікаційних можливостей вашого бренду. Розробіть ефективне рішення, яке дійсно може інтегруватись у комунікацію вашого бренду, і навіть доповнити цінність для його споживачів.
  • Найголовніше — думайте не про змагання, а про те, як ваші ідеї та стратегії можуть вирішити завдання брифу. Пам’ятайте, що вони дійсно можуть бути імплементовані в життя для того, щоб вирішити соціально вагоме питання.
YMC 2020 Briefing Schedule Generic Illustration

Інформаційна довідка: 

Конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine проходить за правилами Young Lions Competition у рамках міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Учасникам (представники маркетингових відділів брендів, вік учасників до 30 років) потрібно за 24 години розробити активності, які можна інтегрувати до комунікацій їхнього бренду. Команда-переможець зможе у 2021 році представляти Україну на міжнародному етапі конкурсу під час Cannes Lions (Франція). 

Взяти участь можуть спеціалісти маркетинг-департаменту компанії або продуктового підрозділу бренду. До участі допускаються команди у складі із двох осіб віком 30 років і молодше (народжені не раніше 22 червня 1989 року). Знання англійської мови на рівні intermediate знадобиться як на етапі локального відбору, так і на етапі міжнародного конкурсу (оскільки презентації мають надаватись англійською мовою). Детальніше про це та відповіді на основні запитання — читайте тут.

19 червня учасники отримають бриф Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. І протягом 20 червня працюватимуть над розробкою стратегій.

Реєстрація та оплата вступного внеску триває до 18 червня включно через сайт.

Партнери конкурсу: Проект «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Всеукраїнський молодіжний центр.

Інфопартнери конкурсу: CreativityUA, CASES Media, MMR, Sostav.ua, #ШоТам, Асоціація Корпоративних Медіа України

Також нагадуємо, що вже анонсовано склад експертного журі YMC 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді. «Люди, ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...