Facebook видалив кнопку Like з публічних сторінок популярних особистостей та брендів. Тепер соціальна мережа фокусуватиме увагу користувачів на стрічці новин для спілкування, а не на виділенні лайків на Facebook-сторінках.

Компанія зазначила у своєму блозі, що відтепер на публічних сторінках будуть відображатися тільки підписники, а на спеціальній стрічці новин користувачі зможуть приєднуватися до спілкування, взаємодіяти з колегами і спілкуватися з фанатами. Новий редизайн був представлений 6 січня.

«Ми видаляємо кнопку Like і концентруємося на підписниках, щоб спростити людям доступ до своїх улюблених сторінок», — пояснює Facebook проведений редизайн.

Зміни включають перероблений макет, стрічку новин, зручну навігацію, оновлені елементи управління адміністратором сторінки на основі завдань, корисні аналітичні дані і функції безпеки.

Facebook видалив кнопку Like з публічних сторінок

Тепер користувачі можуть швидше переключатись між особистим аккаунтом і публічними сторінками. За допомогою нових елементів управління адміністратора користувачі можуть надати адміністраторам довірених сторінок різні рівні доступу: повний або частковий. За словами представників Facebook, різний рівень доступу для управління конкретними завданнями включатиме аналітику, рекламу, створення контенту, а також дії і повідомлення спільноти. «Це також забезпечить безпеку і цілісність облікового запису», — додають у Facebook. Нові функції безпеки допоможуть правильно виявляти спам і облікові записи-імітатори.

Спеціальна стрічка новин також показуватиме і пропонуватиме актуальний контент, а також нові контакти і зв’язки, в тому числі з іншими публічними фігурами, сторінками, групами. Коментарі громадських діячів також винесені нагору. За словами компанії, користувачі зможуть стежити за сторінками безпосередньо з коментарів та рекомендацій.

Facebook також повідомив, що в найближчі місяці з’явиться більше можливостей для публічних сторінок.

Джерело


Читайте також: як використовувати новий тип контенту в Instagram — Guides.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...