Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал тижня! Чао, креатори! З вами 11-й випуск Creative Digest CIAU. 

Послухати свіжі новини зі світу креативу також можна на:

Почнемо із діджитал-новинок! Google запустив Journalist Studio, щоб допомогти журналістам працювати ефективніше. Новий сервіс включає у себе багато фішок, наприклад, The Common Knowledge Project, що спрямований на дослідження та обмін даними. А також різні функції для полегшення роботи журналіста — картограму, захищений доступ, актуальні тренди для користувачів, створення гіфок тощо. Більше про функції Journalist Studio читайте у телеграм-каналі «Красивий маркетинг».  


Компанія також запустила безкоштовну платформу Learn Digital With Google. Тут доступі матеріали про просування й розвиток бізнесу. Є багато курсів на тему «Цифровий маркетинг», «Розвиток кар’єри», «Дані й технології» тощо. Аби отримати вільний доступ, потрібно зареєструватися на платформі, повідомляє телеграм-канал «Красивий маркетинг».


​І це ще не всі інновації! YouTube тестує функцію, що дозволить користувачам напряму купувати продукти, які вони бачать у відеороликах. YouTube нещодавно почав просити креаторів відмічати товари та стежити за продуктами, які вони використовують у відео. Після цього дані відправляються Google. Компанія також тестує інтеграцію з Shopify. Детальніше про функцію читайте на MMR.  


Дослідники з США створили навушники, які здатні відстежувати вираз обличчя свого користувача. Система C-Face фіксує контури щік, а потім перетворює вираз обличчя на емодзі. За допомогою такої технології можна під час відеоконференції передавати свої емоції, не вмикаючи вебкамеру. А ще однією можливою сферою застосування C-Face є відеоігри або інші віртуальні середовища. Ще більше деталей про «розумні» навушники читайте на creativity.ua.


Hyundai презентує власну колекцію одягу та аксесуарів: ювелірні прикраси, комбінезони, жилети, сумки та інші предмети гардеробу. Колекцію створили з утилізованих матеріалів від старих автомобілів. Головна ціль кампанії — привернути увагу до безпеки в усіх сферах під час пандемії. Дізнайтеся більше деталей на Bazilik.media.


Журналістка Таня Касьян та правозахисник Тимур Левчук створили подкаст «іТочка». Для кожного випуску ведучі беруть гостру й актуальну тему та під час дискусії намагаються розставити всі крапки над «і». Послухати подкаст можна на платформах Apple, Google і Soundcloud. Більше того, автори мають телеграм-канал з однойменною назвою, де також можна відслідковувати релізи нових випусків. 


Чи задумувались ви про важливість побудови персонального бренду? Якщо так — наступний захід саме для вас. «Я — бренд» або як заробити на особистості» — це 4 дні семінарів, під час яких ви поговорите про: 

  • атрибути особистості;
  • право на індивідуальність, на власне зображення та на ім’я;
  • особливості правової охорони «іміджевих» прав особистості в Україні та у деяких зарубіжних країнах;
  • контракти знаменитостей з відомими брендами та інше.

Захід організовують Національний навчальний центр інтелектуальної власності та IP Center of Ukraine. Для більш детальної інформації переходьте на сторінку події у Facebook.


І трохи аналітики! Опубліковано перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку. Його провела агенція музичного консалтингу Soundbuzz за підтримки Українського культурного фонду. Команда вирішила проаналізувати основних гравців українського музичного ринку, їхні взаємозв’язки, а також — експортний потенціал української музики. Тут також описані окремі кейси відомих музикантів та проєктів, як от фестивалю електронної музики Strichka чи реперки Alyona Alyona. Звіт у вільному доступі, посилання на нього шукайте на creativity.ua.


А тепер про дизайн! Видавництво ArtHuss представило настільну гру для дизайнерів. Вона має назву «Кілька хвилин дизайну: 52 вправи, що пробудять вашу креативність». Гра складається з 52-х кольорових карток з вправами для розвитку творчих навичок. На їхнє виконання знадобиться від 15 хвилин. Під час гри учасникам потрібно знаходити несподіване застосування речам, писати вірші, шукати рішення тощо. Як саме виглядає гра та де її можна придбати, повідомляє telegraf.design.


Яскраві кольори, які можна побачити, скажімо, на схилах гори Фудзі чи серед рівнин Серенгеті, можуть здатися аж надто крикливими для вишуканого дизайну. Але хай там як, а їхні комбінації є дійсно іконічними, навіть якщо вони з плином пір року дещо змінюються. То чому б не запозичити дещо з природної палітри для своєї домівки? Портал HomeAdvisor вирішив довести, що такий інтер’єрний дизайн не є несмаком. Він показав, як виглядатиме одна й та сама вітальня, якщо для її оформлення використати шість палітр кольорів, притаманних відомим куточкам природи. Перейдіть на creativity.ua, аби сформувати власну думку щодо таких дизайнерських рішень.


Історія зовнішньої реклами та наочної агітації знає чимало прикладів, коли плакати серйозно впливали на нашу думку та наше життя — від закликів до боротьби з рабством до кампаній з підвищення обізнаності щодо сексуального здоров’я, від президентських виборів до реклами товарів. Лондонське видавництво Pavilion Books випустило ілюстрований альбом «100 постерів, які змінили світ». В альбомі розглядаються кращі зразки ідей та художнього виконання за 300 років існування друкованого плакату. Художня редакторка та оглядачка The Guardian Сара Гілберт вибрала постери, які, на її погляд, змінили історію окремих країн, а в деяких випадках — усієї світової спільноти. Читайте та дивіться на creativity.ua.


А на завершення сьогоднішнього випуску ми маємо для вас новий телеграм-канал тижня під назвою «Дизайн-борщ». Смачно та ситно про дизайн українською — це не просто слова. У цьому можна переконатися, якщо зазирнути на канал, який веде графічна та діджитал-дизайнерка Олександра Корчевська. Тут корисне і для ілюстраторів, і для дизайнерів інтерфейсу, і для продуктових дизайнерів, а також для теоретиків  та філософів дизайну. Тобто ніхто не залишиться без уваги! Цей канал — це 5 найкорисніших посилань у тиждень, можливість спілкуватись і отримувати поради у чаті, а також тільки якісний матеріал, відібраний самою Алекс. Підписатись на канал можна за цим посиланням.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

На цьому ми завершуємо креативний дайджест. Дякуємо, що ви з нами! Далі — ще цікавіше. Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.