#Читай_досягай

Сьогодні, 20 січня, стартувала всеукраїнська акція від Українського інституту книги та Міністерства культури та інформаційної політики України за участі українських урядовців, громадських та культурних діячів.

«Чим більше ми підіймаємо тему читання, тим більше людей зможуть знайти своїх авторів та свої книги. Книги мають фігурувати скрізь: на телебаченні, у ЗМІ, у соціальних мережах, у виступах авторитетних людей. Читання має стати модною звичкою, яку прагне підтримувати більшість населення», — переконаний Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики.

#Читай_досягай: Український інститут книги та МКІП запустили акцію популяризації читання

Також у пості на своїй особистій Facebook-сторінці Олександр Ткаченко зазначає: «На жаль, українці читають дуже мало. В середньому, менше однієї книги на рік. Лише 8% населення в Україні читає кожного дня. 38% – читають раз на місяць. Завдяки акції ми хочемо, щоб про книги казали всюди: по телевізору, у ЗМІ, у соцмережах. Із вуст авторитетних українців із великою аудиторією. Чим більше ми говоримо на тему читання – тим більше людей зможуть знайти своїх авторів та свої книги. І тоді в них з’явиться звичка читати».

Один із амбасадорів акції #Читай_досягай Дмитро Кулеба, Міністр закордонних справ України, додає: «Книжки — це сходи до успіху у житті. Та й просто-напросто читання гарної книжки дарує насолоду, розвиває уяву та розширює світогляд. Читайте, розвивайтеся, насолоджуйтеся гарними книжками».

Автори акції запрошують усіх долучитися і поділитися книгами, які сформували вашу свідомість та вплинули на ваше життя, розповісти про книги, які плануєте читати своїм дітям.

Акція #Читай_досягай має продемонструвати українцям взаємозв’язок між читанням та життєвими здобутками і заохотити читати більше книг, щоб досягти нових звершень.

Джерело


Читайте також:

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах.

А нещодавно Міністерство закордонних справ та Український інститут запустили сайт про Україну для іноземних аудиторій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.