Організатори Cannes Lions у партнерстві з UNWFP анонсують Young Lions Live Award

Напередодні тижня Lions Live, організатори Cannes Lions запустили премію Young Lions Live Award. Її отримають креатори, які запропонують найкращі рішення за брифом. Бриф розроблено у партнерстві із гуманітарною організацією UNWFP (Світова продовольча програма ООН з питань надання харчової допомоги, найбільший підрозділ гуманітарної допомоги). Задання брифу — запропонувати креативні ідеї, які допоможуть збалансувати рівень надмірного споживання та голоду. Ідея має заохочувати людей генерувати меншу кількість харчових відходів та водночас сприяти зниженню рівня голоду по всьому світу.

Організатори Cannes Lions у партнерстві з UNWFP анонсують Young Lions Live Award

Бриф та супровідні матеріали вже у відкритому доступі. Від сьогодні і до 14 червня 2020 року учасники Young Lions Live Award мають час, щоб розробити 90-секундний ролик та опис ідеї на 500 слів. Важливо, щоб обидва матеріали були надані англійською мовою (відео може бути з англійськими субтитрами). 

В конкурсі можуть взяти участь індивідуальні учасники або команди із двох осіб віком 18-30 років. Під час реєстрації необхідно буде підтвердити свій вік.

Оголошення переможця (або переможців) — 26 червня. Переможець (або переможці) отримає безкоштовну акредитацію із доступом до всіх активностей фестивалю Cannes Lions 2021.

Детальніше про премію, організацію-партнера, список журі та FAQ — за посиланням. За цим же посиланням ви можете завантажити бриф і подати свою роботу.

The Young Lions Live Award

ВАЖЛИВО:

Young Lions Live Award — конкурс ідей, в якому переможцю (або переможцям) буде надано можливість безкоштовно відвідати фестиваль Cannes Lions 2021.

Цей конкурс НЕ дотичний до Young Lions Competitions, в якому переможець локального конкурсу отримає можливість позмагатися за титули Young Lions в Каннах. Окрім цього, переможці локального YLC гарантовано матимуть доступ до всіх активностей фестивалю Cannes Lions 2021.

Тому нагадуємо, що до 16 червня 2020 року включно триває реєстрація на Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021. Вчора конкурс анонсував повний склад міжнародного журі, що оцінюватиме роботи учасників.


Також нагадуємо, що організатори Cannes Lions запрошують усіх на онлайн-захід Lions Live, який відбуватиметься з 22 по 26 червня. Івент проходитиме протягом усього дня, з урахуванням різних часових зон. Участь у Lions Live безкоштовна, за реєстрацією, щоб уся креативна спільнота світу могла долучитися до нього й винести щось корисне для себе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді. «Люди, ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...