Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише три неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Команда Dentsu Aegis Network Ukraine знає, як працювати з цими «інструментами» і цього літа готова ділитися знаннями! З 10 по 14 серпня пройде освітній онлайн-інтенсив The Big Ads Theory.

В ході онлайн-інтенсиву більше 30 спікерів проведуть 25 лекцій за трьома основними напрямками в рекламі: Technology, Creativity та Communication, а також поділяться реальними кейсами з власного досвіду.

На проєкті чекають студентів та випускників ВНЗ, які цікавляться рекламою та медіа! Після завершення online class учасники отримають:

  • Базові знання в усіх напрямках рекламної сфери.
  • Чітке розуміння шляхів свого кар’єрного та професійного розвитку в рекламі.
  • Онлайн нетворкінг з провідними спеціалістами ринку.
  • Доступ до внутрішньої навчальної онлайн-платформи з базою знань про медіа та рекламу.

Найактивніші студенти The Big Ads Theory матимуть можливість пройти The Big Interview Gym з рекрутерами одразу після завершення проєкту, який включає tip-off від HR спеціаліста щодо CV та проведення інтерв’ю-тренування на певну позицію; а також отримають приємні подарунки від Dentsu Aegis Network Ukraine.

Кількість місць на проєкті обмежена! Тому не зволікайте, а реєструйтеся за посиланням.

Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Також нагадуємо, що 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.