Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише три неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Команда Dentsu Aegis Network Ukraine знає, як працювати з цими «інструментами» і цього літа готова ділитися знаннями! З 10 по 14 серпня пройде освітній онлайн-інтенсив The Big Ads Theory.

В ході онлайн-інтенсиву більше 30 спікерів проведуть 25 лекцій за трьома основними напрямками в рекламі: Technology, Creativity та Communication, а також поділяться реальними кейсами з власного досвіду.

На проєкті чекають студентів та випускників ВНЗ, які цікавляться рекламою та медіа! Після завершення online class учасники отримають:

  • Базові знання в усіх напрямках рекламної сфери.
  • Чітке розуміння шляхів свого кар’єрного та професійного розвитку в рекламі.
  • Онлайн нетворкінг з провідними спеціалістами ринку.
  • Доступ до внутрішньої навчальної онлайн-платформи з базою знань про медіа та рекламу.

Найактивніші студенти The Big Ads Theory матимуть можливість пройти The Big Interview Gym з рекрутерами одразу після завершення проєкту, який включає tip-off від HR спеціаліста щодо CV та проведення інтерв’ю-тренування на певну позицію; а також отримають приємні подарунки від Dentsu Aegis Network Ukraine.

Кількість місць на проєкті обмежена! Тому не зволікайте, а реєструйтеся за посиланням.

Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Також нагадуємо, що 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.

Найізольованіший офіс від Coors Light сховається десь в горах Квебеку

Цей найізольованіший офіс від Coors Light являє собою портативну кабіну зі скла та металу, до якої підведено електрику, опалення та WiFi.