Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише три неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Команда Dentsu Aegis Network Ukraine знає, як працювати з цими «інструментами» і цього літа готова ділитися знаннями! З 10 по 14 серпня пройде освітній онлайн-інтенсив The Big Ads Theory.

В ході онлайн-інтенсиву більше 30 спікерів проведуть 25 лекцій за трьома основними напрямками в рекламі: Technology, Creativity та Communication, а також поділяться реальними кейсами з власного досвіду.

На проєкті чекають студентів та випускників ВНЗ, які цікавляться рекламою та медіа! Після завершення online class учасники отримають:

  • Базові знання в усіх напрямках рекламної сфери.
  • Чітке розуміння шляхів свого кар’єрного та професійного розвитку в рекламі.
  • Онлайн нетворкінг з провідними спеціалістами ринку.
  • Доступ до внутрішньої навчальної онлайн-платформи з базою знань про медіа та рекламу.

Найактивніші студенти The Big Ads Theory матимуть можливість пройти The Big Interview Gym з рекрутерами одразу після завершення проєкту, який включає tip-off від HR спеціаліста щодо CV та проведення інтерв’ю-тренування на певну позицію; а також отримають приємні подарунки від Dentsu Aegis Network Ukraine.

Кількість місць на проєкті обмежена! Тому не зволікайте, а реєструйтеся за посиланням.

Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Також нагадуємо, що 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15-16 серпня відбудеться Кураж — улюблена київська денна вечірка та барахолка

Музики на Куражі завжди багато, але, продовжуючи денні вечірки, Кураж нагадує, що літо необхідно жити в танці. Цього разу на ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...