Команда агентства banda створила зворушливий кампейн для ПриватБанку, щоб він асоціювався не тільки з «величезністю» та зеленим логотипом, а й з людьми
Для багатьох банки — це щось механічне, структурне та корпоративне, до них важко відчувати якесь розуміння та емоційну прив’язаність. Креативне агентство banda спробувало розповісти, що ПриватБанк — це 22 286 людей зі своїми радощами, проблемами та історіями. Саме вони створюють Приват, який «не чекає, а бере і робить». Тому свою чергову велику кампанію банк вирішив присвятити не собі, а своїм людям.
«Ми шукали креативний сторітелінговий прийом, щоб історії “приватівців” були цікавими взагалі для всіх українців. Так з’явилася ідея розказати про людей від імені найстаршого “співробітника” банку. Того, хто десятиріччям з одного і того ж місця спостерігав за їхнім життям. І от, нарешті, отримав змогу про все побачене розповісти», — розповідають у агентстві про кампанію для ПриватБанку.
Основний ролик продовжили серією інших випадків з «банкоматівського» життя та спогадами про улюблених колег:
Нещодавно агентство banda розробило новий брендинг для архітектурного бюро baraban, яке вже понад 10 років реалізує складні та сміливі проєкти.