• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Зоряна пара медійної реклами: «класичне» і соціальне ретаргетування (Інфографіка)

27 Квітня, 2017
Час прочитання: 1 хв.
A A
Зоряна пара медійної реклами: «класичне» і соціальне ретаргетування (Інфографіка)
Share on FacebookShare on Twitter

За результатами дослідження RTB House на більш ніж 40 ринках, одночасний запуск ретаргетингових медійних кампаній (соціальної і класичної) показав кращі результати, аніж їхнє застосування як окремих активностей.

Очікується, що в усьому світі витрати на інтернет-рекламу сягнуть $223,74 млрд у 2017 році, що складе 38,3% від загальних витрат на платні канали просування. Очікується, що витрати на рекламу у цифрових засобах комунікації подвоються до 2020 року, за оцінками eMarketer.

Це зростання багато в чому спричинене вибуховою реакцією на появу реклами у соціальних мережах, оскільки як споживачі, так  і бренди зазнали змін, що призвели до створення цілком нового середовища гіперактуальних, ультраперсоналізованих взаємодій. Динамічна реклама товарів у Facebook (DPA), наприклад, стала швидко зростаючим джерелом доходу для всіх галузей.  

Ознайомлення з оглядами, коментарями або перегляд певних брендів у соціальних мережах можуть безпосередньо впливати на купівельну поведінку, аж настільки, що тепер можна здійснити покупку прямо у соціальній мережі. За прогнозами рекламного агентства Zenith Optimedia, частка глобальних витрат на рекламу у соціальних мережах складе 20% всієї інтернет-реклами у 2019 році, сягнувши $50 млрд.

Постає питання: наскільки рекламодавці і маркетологи мають зосередити свої інвестиції на цих нових соціальних каналах?

Повернення до основ

Зважаючи на такі вражаючі результати, які забезпечують нові канали у соціальних мережах, RTB House має намір переглянути фундаментальне питання: що сьогодні забезпечує ефективність рекламної кампанії в інтернеті?

Ретаргетингова компанія проаналізувала сотні своїх власних рекламних кампаній, реалізованих для клієнтів на більш ніж 40 ринках, щоб дізнатися, як порівнювати персоналізовані ретаргетингові кампанії, що використовують обидві – соціальну і «класичну» – моделі (наприклад, DPA, Instagram і т.д. + класична RTB) з тими, що запускаються з використанням тільки однієї моделі.  

Соціальний vs. звичайний ретаргетинг

Показник клікабельності (скор. CTR, визначається як відношення числа кліків у банер до числа його показів) був значно вище у соціальному ретаргетингу. Аналіз показав, що реклама у соціальних мережах мала показник CTR на 90% вище, ніж для банерів, які відображаються на веб-сайтах. Середній CTR для соціальних мереж складає 1,52%, а для веб-сайтів – 0,80%.

Найбільш вражаючі результати показала Словаччина (CTR на 350% вище у порівнянні із традиційною медійною рекламою в інтернеті), Угорщина (на 113% вище), Туреччина (на 110% вище) і Румунія (на 101% вище).

Однак коефіцієнт конверсії (скор. CR, визначається як співвідношення заходів (конверсій) користувачів, після кліку у банер) для звичайної ретаргетинг кампанії був на 42% вище, ніж ретаргетинг у соціальних мережах. Середній CR для звичайного ретаргетингу складає 6,06%, порівняно з 4,26% для соціальних мереж. Найбільша різниця була відзначена в Угорщині (CR на 289% вище для звиклої RTB-реклами), Словаччині (на 122% вище) і Туреччині (на 88% вище).

Разом краще

Спікер від RTB House зазначає: «Соціальний таргетинг може бути більш ефективним, коли він спрямований на зацікавлення людей, а не спонукання їх до дії. Медійна реклама з'являється у стрічках новин органічно, вписуючись у типовий процес перегляду і клікання, що забезпечує вищі показники CTR, але не обов'язково покупку. Зрештою,  щоб змусити людей діяти, ми все ще маємо використовувати звичайний медійний рекламний банер на сайті. Аналіз RTB House показав, що соціальний і звичайний ретаргетинг забезпечили два підходи подачі єдиного рекламного повідомлення – у поєднанні зі стандартною RTB-кампанією реклама у соціальних мережах може дати більшу оглядовість, тоді як звичайна RTB-кампанія конвертує цю оглядовість у дії».  

 

Дослідження охопило банерну рекламу, що RTB House проводив у березні 2017 року. Всі оголошення створювалися із застосуванням технології RTB (аукціон рекламних оголошень в реальному часі), яка дозволяє покупку і продаж переглядів окремих сторінок в реальному часі. Дані отримані з інструменту для персоналізованого ретаргетингу, розробленого RTB House. 

Теги: ринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.