Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд села майбутнього типу Косяк.

420 — ці дивні цифри можна знайти в «інтернетах» та на вулицях міста. 420 — назва субкультури людей, які вживають рекреаційну марихуну. В 1971 році місцеві підлітки з Каліфорнійського містечка Сан-Рафаель вигадали таке позначення, бо збирались о 4:20 за улюбленими димними справами поблизу пам’ятника Луї Пастеру. Шифр швидко поширився невеличким містечком, і 4:20 стало символом спільних справ з тіткою Мері в Сан-Рафаелі, а згодом — у всій Каліфорнії та світі. 

Сьогодні, 20 квітня, україномовний журнал про марихуану «Сатива Ротару» святкує рік. І на честь свого дня народження редакція журналу вирішила розробити бренд села Косяк, що на Житомирщині. 

смт. Косяк

Косяк — це село майбутнього типу, в якому все добре. Люди добрі, тваринки добрі, навіть дерева добрі! Тому що в Косяці легалізували рекреаційну марихуану і село зажило. 

Бренд смт. Косяк

В Косяці немає хабарництва, квітне культура та мистецтво. Статистичні дані в селі змінились на краще, і всі забули про все те погане, що про них писали на різних «вікіпедіях».

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк

У Косяці не використовують пластик, а томати, огірки, картоплю, квіти та інше домашнє класне селяни упаковують у папір. 

Бренд смт. Косяк

Тур до Косяка

Редакція журналу «Сатива Ротару» запрошує всіх бажаючих у дводенний тур до Косяка, щоб трушно підвищити туристичний потенціал села.

Бренд смт. Косяк

А ми нагадуємо, що нещодавно Google представив кампанію на підтримку туристичної галузі України.

Пропонуємо вам також прочитати історію українського проєкту «Бюро театралізованих екскурсій», мета якого — занурити туриста в історію і не дати йому потонути.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...