Жертвы гугловских миньонов

1 апреля 900 млн пользователей сервиса Gmail столкнулись с новой кнопкой в развеле “написать письмо”

Если отправить письмо с её помощью, а не стандартным способом, то собеседник увидит гифку на которой Миньйон в облачении короля бросает микрофон. Таким кадром из мультфильма “Гадкий я” сервис Gmail предлагает пользователю драматично закончить разговор.

Интересная затея, но многие пользователи просто не знали о это функции или по привычке наугад нажимали кнопку. За 12 часов активности этого пранка на форумах Google появились целые разделы с жалобами от юзеров. Например, работник отправил мем “mic drop”, как это прозвала сама компания, своему шефу и был уволен.

Работник ритуальной службы написал письмо скорбящим родителям и так же ошибся кнопкой.

А кто-то вообще упустил шанс устроиться на хорошую работу из-за того, что отправил мем потенциальному работодателю вместе со своим резюме.

Многие люди придерживаются мнения, что почта – это очень личная вещь и Google не имела никакого права так бесцеремонно себя вести.
Корпорация принесла свои извинения за произошедшие и сказала что “разыграла только саму себя”. Но это уже не изменит событий, которые произошли с жертвами первого апреля. Комментарии, как говопится, излишни

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...