Как пишет издание The Telegraph, Анджелина Джоли и компания Guerlain договорились о сотрудничестве еще в декабре 2015 года, когда актриса снимала фильм «Сначала они убили моего отца: воспоминания дочери Камбоджи».

О новом аромате практически ничего не известно. Главный парфюмер Guerlain Тьерри Вассер признался, что его вдохновляет личность Анджелины Джоли. «Мы создаем духи для женщин, которыми восхищаемся», — добавил Жак Герлен, создатель Shalimar, L'Heure Bleue и других знаковых ароматов бренда.

Доходы от рекламной кампании нового аромата пойдут на различные благотворительные программы, которые поддерживает актриса. Кроме работы в кино, Анджелина Джоли — посол доброй воли ООН по делам беженцев и учредитель нескольких благотворительных организаций.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.