Завтрак в постель от IKEA

В Лондоне ритейлер открыл необычное поп-ап кафе в Шордиче, Лондон. Данный район стал буквально Меккой для хипстеров. В кафе посетители смогут заказать классический завтрак, включающий в себя копченный лосось, тосты, чай или сок и другие блюда шведской кухни на выбор.

Главное отличие данного кафе — это сам сервис. Посетители будут завтракать не за обычными столиками, а прямо в кроватях, расположенных в заведении. Они также могут выбрать секцию с диванами, подушками и др. На каждого клиента выделяется не более 45 минут. При этом позавтракать в кафе можно совершенно бесплатно.

Фото: mirror.co.uk

К реализации подобной задумки компанию подтолкнул факт того, что 50% людей никогда не завтракали в постели. По словам представителя IKEA Мариам Руффо, ритейлер также открывает Breakfast in Bed Café, где люди смогут насладиться самим процессом неторопливого завтрака.

Некоторым, однако, не повезло. В Китае IKEA запретил спать в своих магазинах. До этого было много случаев, когда посетители вместо покупок просто предпочитали вздремнуть в магазинах ритейлера. Пока неизвестно, будут ли упомянутые кафе и в Китае.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...