Запоминаемость наружной рекламы в Австралии и Новой Зеландии составляет 72%

Согласно данным исследования Attention Economy, проведённого оператором наружной рекламы APN Outdoor, запоминаемость рекламы в Австралии и Новой Зеландии, размещённой в outdoor, одна из самых высоких среди всех медиа и составляет 72%, уступая ТВ (77%) и опережая онлайн-каналы (64%). В сравнении с другими медиа наружка воспринимается австралийцами и новозеландцами весьма позитивно, что в свою очередь повышает внимание к ней.

Проект Attention Economy запущен APN Outdoor в сотрудничестве с Millward Brown, мировым брендом в области медиа- и коммуникационных исследований, и должен ответить на вопрос, как люди перемещаются, что думают, чувствуют и как взаимодействуют с наружной рекламой. Исследование проводится с помощью количественных и качественных методов и охватывает 6,6 тыс. человек, проживающих в девяти крупнейших мегаполисах региона. Стоит добавить, что вне дома, например, австралийцы проводят 17 часов в неделю (не считая работы и учёбы), говорится в исследовании Attention Economy. При этом телевизор они смотрят 27 часов в неделю, а в онлайне находятся 20 часов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.