Согласно данным исследования Attention Economy, проведённого оператором наружной рекламы APN Outdoor, запоминаемость рекламы в Австралии и Новой Зеландии, размещённой в outdoor, одна из самых высоких среди всех медиа и составляет 72%, уступая ТВ (77%) и опережая онлайн-каналы (64%). В сравнении с другими медиа наружка воспринимается австралийцами и новозеландцами весьма позитивно, что в свою очередь повышает внимание к ней.

Проект Attention Economy запущен APN Outdoor в сотрудничестве с Millward Brown, мировым брендом в области медиа- и коммуникационных исследований, и должен ответить на вопрос, как люди перемещаются, что думают, чувствуют и как взаимодействуют с наружной рекламой. Исследование проводится с помощью количественных и качественных методов и охватывает 6,6 тыс. человек, проживающих в девяти крупнейших мегаполисах региона. Стоит добавить, что вне дома, например, австралийцы проводят 17 часов в неделю (не считая работы и учёбы), говорится в исследовании Attention Economy. При этом телевизор они смотрят 27 часов в неделю, а в онлайне находятся 20 часов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...