У зворушливій і трохи фантастичній історії, яку до цього Різдва 2021 розповідає ірландська мережа супермаркетів SuperValu, йдеться про маленьку дівчинку Аойф, яка знайшла пораненого оленя в саду. Вона береться його виходити, щоб той встиг до Різдва повернутися до Санта Клауса.
Звісно, дорослі такого переконання Аойф щодо «професії» оленя не поділяють. Але поступово поранена нога тваринки загоюється, і ось уже всі сусідські діти приєднуються до Аойф, закликаючи оленя вертатися до Санти…
Відео було знято Antidote Films і режисером Беном Лайамом Джонсом. Натхненням для режисера стали насамперед фільми Спілберга, яким властиво протиставляти дитячу віру в диво скептицизму дорослих. Як зазначає режисер, «якщо навіть це не зможе принести вам різдвяний настрій, то я вже й не знаю, що зможе».
Пол Артурс, арт-директор агенції TBWA\Dublin, яка працювала над цією кампанією, розповідає: «Ми відчували, що для цього року особливо доречною буде тема одужання. Ми переконані, що висвітлення та розуміння того шляху, який наші споживачі пройшли за час, що минув від попереднього Різдва, знайде відгук в серцях глядачів».
А Мартін Коркоран, копірайтер TBWA\Dublin, додає: «Як-то кажуть, ніколи не працюйте з дітьми та тваринами. Але нам неймовірно пощастило знайти для нашої історії ідеальну пару акторів. Дев’ятирічна Пенні Лінч вразила всіх і на пробах, і на знімальному майданчику. А олень Діармайд був справжнім професіоналом впродовж усього знімального процесу».
І хоча над зіркою відео попрацювала команда фахівців зі спецефектів від постпродакшн-студії Windmill Lane, в основі кампанії SuperValu є справжня жива тваринка — олень Діармайд. Так, це його справжнє ім’я, йому десять років і він абсолютно ручний. Зовсім малим оленятком його покинула мати, тож його виростили на ферми, вигодувавши із пляшечки. Тобто людей він зовсім не боїться.
Читайте також:
Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021.