Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe 2021. Ця кампанія була реалізована в чотирьох країнах СНД.

Компанія Bolt отримала золоті нагороди в номінаціях IT/Telekom і Small Budget за кампанію «Санта вибирає Bolt, а не оленів».

Створенням відеороликів займалося креативне маркетингове агентство Rockets. Growth R&D. Реклама в гумористичній формі показує, що пересуватися на авто Bolt набагато зручніше, ніж на оленях. Тому Санта розвозить подарунки, використовуючи сервіс Bolt. Низка роликів розповідає про переваги платформи Bolt.

Слоган кампанії: «Bolt ― офіційний транспорт Нового року».

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Наприкінці 2020 року також з’явилося продовження торішньої реклами, яка виявилася надзвичайно успішною. Обидві кампанії викликали інтерес у користувачів і отримали велику кількість відгуків у соціальних мережах.

«Уже два роки поспіль рекламна кампанія Bolt є надзвичайно успішною. Для нас важливо, що її відзначають не тільки користувачі, але й експерти в галузі маркетингу. Це перша інтеграція відео в перфоманс-маркетингу компанії Bolt. Нагороди Effie Awards Europe 2021 ― визнання того, що ми вибрали правильну концепцію», ― прокоментував Сергій Костя, директор із маркетингу компанії Bolt у країнах СНД і Східної Європи.

«Я добре пам’ятаю зустріч із щойно очолившим відділ маркетингу Bolt у регіоні CIS Сергієм Костею, на яку він приїхав до нас в офіс. Це була презентація ідей для першої рекламної кампанії. Артем Карелін представив по черзі одну, другу і третю, але вже після першої запропонованої концепції відеоролика Сергій майже не слухав інших. Він сказав, що ідея про Санту і оленів крута, але водночас і досить провокаційна: можна отримати тонни хейту. Але кампанія спрацювала з позитивним відгуком у аудиторії і дала такий імпульс, що регіон CIS сьогодні демонструє найкращі темпи зростання серед усіх регіонів присутності Bolt», ― зазначив Владислав Полонський, СЕО агентства Rockets. Growth R&D.


Також нагадуємо, що ви можете переглянути переможців Effie Awards Ukraine 2020 та Best Marketing Teams 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.