• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Зачем нужны показатели эффективности в ООН?

3 Вересня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Зачем нужны показатели эффективности в ООН?
Share on FacebookShare on Twitter

При планировании ООН рекламной кампании и наборе адресных программ важнейшим критерием являются показатели эффективности (медиапоказатели).

До использования медиапоказателей наборы адресных программ осуществлялись исключительно на основании таких факторов, как визуальная составляющая и расположение носителя на карте города.

Конечно же, оценить эффективность такой рекламной кампании, построенной на основе только этих данных, возможно было только субъективно.

К примеру, два носителя одного формата могут идеально выглядеть визуально, но первый увидят 10 000 человек в месяц, а второй – 2 000, что значительно сказывается на эффективности рекламной кампании.

Именно для набора качественных программ, а соответственно и эффективных рекламных кампаний особое внимание нужно уделять медиапоказателям.

Основными показателями эффективности в ООН на сегодняшний день являются:

  • OTS (Opportunity To See) – показатель, определяющий количество раз, когда данное рекламное сообщение потенциально могла увидеть, услышать или прочитать аудитория медианосителя. Это базовый параметр, на основании которого рассчитывается большинство остальных.
  • GRP (Gross rating point) – процентное отношение величины эффективной аудитории (OTS) рекламной поверхности к общему размеру рынка (численность населения города в возрасте 18 лет и старше).
  • Reach (охват) – параметр интенсивности рекламной кампании, который показывает, сколько людей могли увидеть рекламное послание минимум один раз.
  • Frequency – параметр, показывающий, как часто мог столкнутся за указанный период с рекламным сообщением любой из тех, кто видел его хотя бы раз.

В качестве эксперимента

Рассмотрим пример набора адресной программы с одинаковыми вводными при двух вариантах:

А) планируем по старинке, отталкиваясь от визуальной составляющей и географии без акцента на медиапоказатели;

Б) набор с учетом медиапоказателей в том числе.

Обе адресные программы выгружаем в софт и сравниваем эффективность набора.

География – г. Киев

Количество мест – 25 шт.

Выводы

 Сравнивая эффективность адресных программ, мы видим, что в случае с набором, где акцент делался на медиапоказатели:

  • количество раз, которое рекламное сообщение было увидено, выше примерно на 90 %;
  • охват выше примерно на 17 %.

Внушительная разница в результате при одинаковых вводных.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com/

Теги: наружная рекламастатьятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.