За рік популярність української Вікіпедії зросла на 10%

Кількість переглядів сторінок української Вікіпедії у вересні досягла 50,2 млн, або 1,7 млн на день. За цим показником мовна версія посідає 23 місце в світі. Про це повідомляє блог редакторів української Вікіпедії «Вікі: медіа і технології».

Порівняно з вереснем 2017-го відвідуваність вітчизняної Вікіпедії зросла на 10%. За три перші квартали 2018-го її відвідало на 6% більше людей, ніж за аналогічний період минулого року.

Найближчими суперниками є:

  • Вікіпедія на гінді: 19 місце, 60.3 млн (переглядів за місяць);
  • фінська Вікіпедія: 20 місце, 58.8 млн;
  • чеська Вікіпедія: 21 місце, 58.3 млн;
  • Вікіпедія на івриті: 22 місце, 51.1 млн;
  • угорська Вікіпедія: 24 місце, 44.4 млн;
  • норвезька Вікіпедія: 25 місце; 32.4 млн.

Фото: depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...