За правильные бракосочетания

До января этого года Бетти и Ричард Одгаард занимались организацией свадеб в их дворце бракосочетаний, пишет Sostav.ru. Под семейным бизнесом подвела черту однополая пара, которая обратилась к Одгаардам с просьбой устроить торжество и получила отказ. Клиенты пожаловались на предпринимателей, обвинив их в дискриминации. В результате Осгаарды были вынуждены закрыть бизнес, который стал противоречить их религиозным убеждениям.

В стремлении противостоять заключению однополых браков семья основала некоммерческую организацию God’s Original Design Ministry. Одгаарды собираются «продвигать христианские учения, библейские таинства и законы природы, как и предназначил создатель».

За основу рекламной кампании семья взяла провокационные обращения от имени бога, которые появятся на тысяче рекламных щитов в Айове.

С помощью этих принтов экс-владельцы дворца бракосочетаний намерены привлечь посетителей на свой сайт и собрать средства на дальнейшее распространение религиозных идей среди американцев.

В июне Верховный суд США легализовал однополые браки во всех штатах США. Президент США Барак Обама назвал решение суда «победой для Америки», которая сделала миллионы американцев более свободными.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...