Youtube меняет правила рекламной игры

Время просмотра поможет узнать, сколько секунд зритель смотрел рекламу – в целом и в среднем. Слышимость дает возможность узнать, сколько раз ролик проигрывался со звуком. Все три характеристики будут включаться в цифровые отчеты, которые получат рекламодатели.

В YouTube отметили, что эти характеристики должны помочь маркетологам оценить эффективность кампании.

Напомним, что на прошлой неделе стало известно о том, что несколько крупных компаний и рекламных агентств изъяли рекламные объявления из Google и YouTube после того, как выяснилось, что они появлялись рядом с материалами националистов, религиозных проповедников и экстремистских групп.


Подробнее: https://adindex.ru/news/digital/2017/03/22/158748.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.