Young Lions Competitions Ukraine 2019 – визначено переможця в категорії PRINT

Всі, хто слідкував за відбірковим конкурсом молодих креаторів, пам’ятають, що за результатами голосування міжнародного журі дві команди категорії PRINT розділили перше місце, набравши порівну по 6,1 бала.

Після оприлюднення результатів, оргкомітет українського представництва Cannes Lions домовився про зустріч із обома командами для спільного вирішення питання.  За результатами нашої зустрічі від 03.05, ми прийняли спільне рішення вислати роботи команд  ”Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко” та  ”Ілона Слепчик, Костянтин Тищенко” на повторне голосування до представників журі категорії PRINT.

Голосування тривало із 06.05 по 09.05 включно.
В результаті ми отримали 6 відповідей у співвідношенні:
4 голоси за конкурсну роботу команди “Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко”
2 голоси за конкурсну роботу команди “Ілона Слепчик, Костянтин Тищенко”

Тож, команда Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко будуть представляти Україну на конкурсі в Каннах в категорії PRINT.

Зазначимо, що команда шукає фінансування своєї поїздки, тому якщо ви хочете підтримати молодих українських креаторів, будь ласка, зверніться до оргкомітету конкурсу на [email protected]

Ми також вітаємо команду Ілона Слепчик та Костянтина Тищенко – за вами майбутнє креативного сегменту України! Розвивайтеся та долучайтеся до YLC Ukraine 2020.

 «Українське представництво Cannes Lions дуже зацікавлене у тому, щоб наша країна була гідно представлена на міжнародному рівні. Також нам дуже хочеться, щоб нарешті українські молоді креатори здобули призові місця в Каннах. Зважаючи на високий рівень робіт учасників відбіркового YLC Ukraine 2019, у нас хороші шанси. Бажаємо успіхів нашим молодим креаторам і ще раз звертаємось до представників креативної індустрії та бізнесу із пропозицією підтримати переможців фінансово і допомогти їм із покриттям витрат на акредитації та забезпечення поїздки до Франції . Ця інвестиція буде цілком виправданою, адже саме молоді креатори можуть знайти найнеочікуваніші виграшні рішення для вашої компанії. А ще…молодих левів краще заохочувати, поки вони ще маленькі», – Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Нагадуємо, всі роботи учасників відбіркового конкурсу можна переглянути за посиланням:  https://reklamaster.com/marketing-and-advertising/konkurs-molodih-kreatoriv-vsi-roboti/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Популяризатор музики, мистецтва, екології, або 10 причин унікальності Respublica FEST

Сьогодні стартував ювілейний Respublica FEST. Він став єдиним фестивальним заходом великого масштабу, що пройде в Україні цьогоріч. 2020-й поставив перед ...

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

«Креативна Європа» в Україні проведе серію онлайн-нетворкінгів Matchmaking with Creative Europe

Цієї осені 12 національних бюро програми ЄС «Креативна Європа» з усього континенту об’єднають зусилля, щоб побудувати нові зв’язки між представниками ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.