Young Lions Competitions Ukraine 2019 – визначено переможця в категорії PRINT

Всі, хто слідкував за відбірковим конкурсом молодих креаторів, пам’ятають, що за результатами голосування міжнародного журі дві команди категорії PRINT розділили перше місце, набравши порівну по 6,1 бала.

Після оприлюднення результатів, оргкомітет українського представництва Cannes Lions домовився про зустріч із обома командами для спільного вирішення питання.  За результатами нашої зустрічі від 03.05, ми прийняли спільне рішення вислати роботи команд  ”Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко” та  ”Ілона Слепчик, Костянтин Тищенко” на повторне голосування до представників журі категорії PRINT.

Голосування тривало із 06.05 по 09.05 включно.
В результаті ми отримали 6 відповідей у співвідношенні:
4 голоси за конкурсну роботу команди “Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко”
2 голоси за конкурсну роботу команди “Ілона Слепчик, Костянтин Тищенко”

Тож, команда Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко будуть представляти Україну на конкурсі в Каннах в категорії PRINT.

Зазначимо, що команда шукає фінансування своєї поїздки, тому якщо ви хочете підтримати молодих українських креаторів, будь ласка, зверніться до оргкомітету конкурсу на [email protected]

Ми також вітаємо команду Ілона Слепчик та Костянтина Тищенко – за вами майбутнє креативного сегменту України! Розвивайтеся та долучайтеся до YLC Ukraine 2020.

 «Українське представництво Cannes Lions дуже зацікавлене у тому, щоб наша країна була гідно представлена на міжнародному рівні. Також нам дуже хочеться, щоб нарешті українські молоді креатори здобули призові місця в Каннах. Зважаючи на високий рівень робіт учасників відбіркового YLC Ukraine 2019, у нас хороші шанси. Бажаємо успіхів нашим молодим креаторам і ще раз звертаємось до представників креативної індустрії та бізнесу із пропозицією підтримати переможців фінансово і допомогти їм із покриттям витрат на акредитації та забезпечення поїздки до Франції . Ця інвестиція буде цілком виправданою, адже саме молоді креатори можуть знайти найнеочікуваніші виграшні рішення для вашої компанії. А ще…молодих левів краще заохочувати, поки вони ще маленькі», – Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Нагадуємо, всі роботи учасників відбіркового конкурсу можна переглянути за посиланням:  https://reklamaster.com/marketing-and-advertising/konkurs-molodih-kreatoriv-vsi-roboti/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.