• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Yakaboo презентував свій оновлений бренд та запустив флешмоб #Ya_читаю

24 Травня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Yakaboo презентував свій оновлений бренд та запустив флешмоб #Ya_читаю
Share on FacebookShare on Twitter

21 травня найбільший книжковий онлайн-магазин України Yakaboo презентував свій оновлений бренд, місію, стратегію розвитку та візуальний образ. Письменниця Ірена Карпа, редакторка «Української правди» Севгіль Мусаєва та бізнесмен Гарік Корогодський говорили, як повернути моду на читання, та згадували власні книжні історії.

Yakaboo презентував свій оновлений бренд та запустив флешмоб #Ya_читаю

Читання посилює державу

Сьогодні компанія Yakaboo змінилася і стала більш яскравою, емоційною та сучасною. За словами Івана Богдана (СЕО компанії), ребрендинг має сприяти реалізації глобальної цілі, яку компанія ставить перед собою на найближчі п’ять років — повернути українській аудиторії мотивацію до читання та зробити Україну найбільш читаючою країною Європи.

Наразі ситуація складна: якщо у 2018 році показник регулярних читачів складав 38%, то у 2020-му році — лише 27 %. За словами Богдана, глобальна мета — щоб читало 60% населення країни.

«Будь-які важливі зміни в житті часто починаються з відповіді на проблему або виклик. В основі нашого оновлення — теж виклик, який стоїть не тільки перед компанією, а й перед всією країною. Україна стрімко втрачає читачів. Кожен третій українець ніколи не читає книги, і глобально — це тривожний сигнал ослаблення української нації і держави», — зазначив Іван Богдан.

Щоб привернути увагу до цього та розпочати діалог про цінність книги, Yakaboo випустив Маніфест Читача, до якого можуть приєднатися всі амбасадори читання. Більше інформації — у блозі Yakaboo.

Іван Богдан переконаний — не лише економічні показники мають бути показником успішності держави, а й показник рівня читання має стратегічне значення.

«Ми мріємо, щоб книги знову стали джерелом знань, сил, натхнення і впевненості для українців. Ми хочемо змінити ставлення до читання в Україні і повернути книгу в життя українців», — зауважив співзасновник Yakaboo Юрій Кривошея.

Що чекає читачів, видавців, авторів

Щоб книга у будь-якому форматі знайшла свого читача, компанія розширює сервіси для видавництв та авторів, адаптує читання до будь-яких гаджетів. Зокрема, серед найближчих планів — запуск мобільного додатку.

На базі Yakaboo буде створено національну книжкову платформу, яка розробляється на базі сучасних IT-рішень. Технології дозволять максимально скоротити дистанцію між книгами та читачами. В 

«Ми хочемо створити умови, за яких авторам стане простіше знаходити свою аудиторію, видавництвам — будувати багатоканальну систему дистриб’юції у форматах B2С та B2B, інтелектуальній, культурній еліті — задавати тренди подальшого розвитку української книги», – зазначив співзасновник Yakaboo Юрій Кривошея.

Новий образ — мікс діджитального та традиційного

Візуальний образ компанії представив Гліб Петров, креативний директор агентства Madcats, яке розробило новий стиль бренду.

Yakaboo презентував свій оновлений бренд та запустив флешмоб #Ya_читаю

«Основний колір ми взяли зі старої айдентики, щоб зберегти спадкоємність, але він став яскравішим та активнішим. У логотипі додано смисловий акцент — тепер він вертикальний і нагадує напис із назвою на корінці книги. Вийшов яскравий мікс діджитального і традиційного», — розповів Гліб Петров.

Yakaboo презентував свій оновлений бренд та запустив флешмоб #Ya_читаю

А дві крапки над буквою У символізують ті самі роги, які є у яка — головного героя старого логотипу.

Також компанія розпочала всеукраїнський флешмоб «Ya_читаю». Щоб узяти участь, потрібно зробити пост у Facebook чи Instagram з гештегом #Ya_читаю та розказати в ньому про книжку, яку зараз читаєте.

Yakaboo презентував свій оновлений бренд та запустив флешмоб #Ya_читаю

Джерело


Пропонуємо вам також прослухати та прочитати випуски «Креативного дайджесту», в якому команда Yakaboo радила цікаві книжкові новинки: випуск 032, випуск 034, випуск 036, випуск 038.

Теги: айдентикабрендингвидавництвокнигиребрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

Twix запускає глобальну кампанію «Два – це більше, ніж один»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.