Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної групи dentsu Ukraine HypeAuditor підготував звіт зі свіжими інсайтами українського ринку лідерів думок в Instagram.

У вересні 2020 року Insta спільнота налічувала 13,5 млн українських активних користувачів, що становить 31,2% населення країни. Серед них для підготовки звіту було проаналізовано 74 577 акаунтів інфлюенсерів. За даними HypeAuditor, більшість українських лідерів думок (55,4%) мають від 5 до 20 тисяч підписників. Зазвичай це дівчата віком від 18 до 24 років (39,7%). І найбільш популярною категорією, у якій створюють контент, є Краса та Мода (38,1%).

Рівень залученості1 аудиторії в контент українських інфлюенсерів — нижчий, ніж загальносвітовий. Це означає, що фолловери залишають менше лайків і коментарів під публікаціями. Топ український акаунтів за кількістю підписників очолює Володимир Зеленський (9.52M), який лише за останній рік виріс на 822 тисячі підписників. За ним ідуть Лікар Комаровський (8.79M) та Регіна Тодоренко (8.53M).

В Україні інфлюенсер може почати непогано заробляти, коли його аудиторія сягне позначки щонайменше 100 тисяч. У середньому такі блогери можуть отримувати від $120 за один рекламний пост. Проте, аби отримувати більше грошей від брендів, недобросовісні інфлюенсери все частіше починають купувати лайки та коментарі. Таке шахрайство настільки поширене, що це впливає на маркетингові бюджети в усьому світі. 32,8% українських лідерів думок, так чи інакше, залучені в «сірі» методи збільшення аудиторії та активності свого акаунту: 15,8% мають аномальний ріст підписників, у 17% більше половини коментарів є «ненатуральними», а 4,7% беруть участь у спеціальних групах користувачів, які регулярно збільшують активність (залишають лайки та коментарі) на сторінках одне одного.

З повним звітом HypeAuditor можна ознайомитися за посиланням.

HypeAuditor і dentsu Ukraine

1 рівень залученості (ER) показує, який відсоток аудиторії реагує на пости. Розраховується, як сума лайків, коментарів і шерів постів, поділена на кількість переглядів і помножена на 100.


Також нагадуємо нещодавнє дослідження dentsu Ukraine і HypeAuditor про те, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...