Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної групи dentsu Ukraine HypeAuditor підготував звіт зі свіжими інсайтами українського ринку лідерів думок в Instagram.

У вересні 2020 року Insta спільнота налічувала 13,5 млн українських активних користувачів, що становить 31,2% населення країни. Серед них для підготовки звіту було проаналізовано 74 577 акаунтів інфлюенсерів. За даними HypeAuditor, більшість українських лідерів думок (55,4%) мають від 5 до 20 тисяч підписників. Зазвичай це дівчата віком від 18 до 24 років (39,7%). І найбільш популярною категорією, у якій створюють контент, є Краса та Мода (38,1%).

Рівень залученості1 аудиторії в контент українських інфлюенсерів — нижчий, ніж загальносвітовий. Це означає, що фолловери залишають менше лайків і коментарів під публікаціями. Топ український акаунтів за кількістю підписників очолює Володимир Зеленський (9.52M), який лише за останній рік виріс на 822 тисячі підписників. За ним ідуть Лікар Комаровський (8.79M) та Регіна Тодоренко (8.53M).

В Україні інфлюенсер може почати непогано заробляти, коли його аудиторія сягне позначки щонайменше 100 тисяч. У середньому такі блогери можуть отримувати від $120 за один рекламний пост. Проте, аби отримувати більше грошей від брендів, недобросовісні інфлюенсери все частіше починають купувати лайки та коментарі. Таке шахрайство настільки поширене, що це впливає на маркетингові бюджети в усьому світі. 32,8% українських лідерів думок, так чи інакше, залучені в «сірі» методи збільшення аудиторії та активності свого акаунту: 15,8% мають аномальний ріст підписників, у 17% більше половини коментарів є «ненатуральними», а 4,7% беруть участь у спеціальних групах користувачів, які регулярно збільшують активність (залишають лайки та коментарі) на сторінках одне одного.

З повним звітом HypeAuditor можна ознайомитися за посиланням.

HypeAuditor і dentsu Ukraine

1 рівень залученості (ER) показує, який відсоток аудиторії реагує на пости. Розраховується, як сума лайків, коментарів і шерів постів, поділена на кількість переглядів і помножена на 100.


Також нагадуємо нещодавнє дослідження dentsu Ukraine і HypeAuditor про те, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.