• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

23 Листопада, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу
Share on FacebookShare on Twitter

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. Технології». Дослідження провели з метою визначення нових тенденцій у комунікації брендів зі споживачами. Команда групи поділилась ключовими результатами проєкту.  

Компанії створюють технологічну екосистему для всебічного дослідження споживача

Локдаун змусив українських рекламодавців глибше аналізувати дані про покупців: 40% стали більше проводити досліджень аудиторії в цілому і 67% опитаних заявили, що планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу.

Карантин суттєво повпливав на якість та формат послуг українських компаній: 79% респондентів зазначили, що впровадили нові сервіси – передусім посилили комунікації через діджитал-канали, створили можливість замовлення товарів онлайн та ввели додаткові санітарні норми на підприємствах.

Зміщення споживача в онлайн посприяло тому, що 70% компаній вже збільшили бюджет на діджитал-комунікації. А 92% опитаних стверджують, що збираються наростити частку діджиталу в медіаміксі на 2021 рік.

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Бренди взялися за репутацію в мережі та інвестують в інфлюенс-маркетинг

42% опитаних з тією чи іншою частотою уже проводять дослідження репутації в онлайн-каналах, а 35% збираються розпочати аналізувати її у найближчому майбутньому.

Задля підвищення довіри бренди передусім планують створювати додаткову цінність для аудиторії за допомогою контенту (48%) та залучати інфлюенсерів (27%). Найпопулярнішими соціальними платформами в комунікації зі споживачем є Facebook, Instagram та Youtube. Наступного року очікуватиметься ріст інтересу до Telegram та TikTok.

Компанії посилюють довіру споживача за допомогою проєктів соціального впливу

Станом на жовтень 2020 року найбільше таких проєктів здійснюється у сфері медицини та здоров’я. Наступного року, згідно з відповідями респондентів, очікуватиметься зростання у такій сфері, як відповідальне споживання і виробництво.

Половина опитаних планує збільшувати інвестиції в martech

Наразі найбільш використовуваними є martech-рішення, пов’язані з управлінням даними, пошуковою рекламою та соціальними медіа. Водночас у найближчому майбутньому передбачається, що рекламодавці будуть експериментувати з інструментами аналітики: дашборди і візуалізація даних, прогнозування і моделювання. За словами респондентів, для впровадження martech перш за все необхідний перерозподіл інвестицій та накопичення необхідної експертизи.

Дата проведення опитування: 31.08.2020-01.10.2020. В дослідженні взяли участь представники маркетингових департаментів компаній-клієнтів dentsu Ukraine в таких сферах, як ритейл, автомобілі, телеком, фінанси, електроніка, логістика, алкогольні напої та інші.


Раніше dentsu Ukraine разом з HypeAuditor підготували звіт зі свіжими інсайтами українського ринку лідерів думок в Instagram.

Теги: Dentsuбізнесмаркетинг і комунікаціїопитуванняринки та дослідженнятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.