X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро еkonomika+. Усі охочі можуть віддати голос за агенцію чи компанію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року та вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом.

X-RAY Marketing Awards — премія, яка оцінює номінантів у шорт-листах на 360°: оргкомітет, співтовариство онлайн і експертне журі. Такий підхід виключає суб’єктивізм або будь-які інші маніпуляції навколо вибору кращих з кращих.

Переможців визначають у номінаціях:

  • Ребрендинг року
  • PR-кампанія року
  • Діджитал-кампанія року
  • Офлайн-кампанія року
  • Онлайн-івент року
  • Соціальний проєкт року
  • Об’єднання брендів року
  • Продакт-плейсмент року
  • Зіркова кампанія року
  • Колаборація року з інфлюенсером
  • Внутрішні комунікації року
  • Компанія-прорив року
  • Дизайн року

Також є спеціальні номінації, переможців у яких оберуть члени журі:

  • Гран-прі
  • Маркетинг-директор року
  • PR-директор року

Гран-прі отримає номінант, який максимально вразить креативом і підходом до реалізації проєкту. Номінантів «Маркетинг-директор року» та «PR-директор року» формувала редакція MMR, а переможців визначатимуть члени журі.

У кожній номінації можна віддати голос за один проєкт.

Зверніть увагу, що ваш голос може бути врахований не відразу, оскільки проходить попередня модерація. Оргкомітет має право не зарахувати голоси за окремо взятий проєкт, якщо виникнуть підозри в різних маніпуляціях.

Підсумкові результати розраховуються за формулою: 40% — оцінка журі, 30% — онлайн-голосування, 30% — оцінка оргкомітету.

Всі подані анкети пройшли попередню модерацію оргкомітетом на предмет відповідності технічним вимогам премії, якості реалізації проєкту, його рівня і масштабності.

Онлайн-голосування на X-RAY Marketing Awards триває до 28 лютого включно.

Голосуйте тут.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards відбудеться 11 березня і стане завершенням X-RAY Marketing Conference, на якій маркетологи, PR- та digital-експерти поділяться інноваціями та трендами креативної індустрії 2021 року. Генеральний партнер конференції — «Нова пошта».

Дізнатися більше про конференцію та зареєструватися можна за посиланням.


Читайте також: До 16 березня House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

На День святого Валентина вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.