Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро еkonomika+. Усі охочі можуть віддати голос за агенцію чи компанію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року та вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом.
X-RAY Marketing Awards — премія, яка оцінює номінантів у шорт-листах на 360°: оргкомітет, співтовариство онлайн і експертне журі. Такий підхід виключає суб’єктивізм або будь-які інші маніпуляції навколо вибору кращих з кращих.
Переможців визначають у номінаціях:
- Ребрендинг року
- PR-кампанія року
- Діджитал-кампанія року
- Офлайн-кампанія року
- Онлайн-івент року
- Соціальний проєкт року
- Об’єднання брендів року
- Продакт-плейсмент року
- Зіркова кампанія року
- Колаборація року з інфлюенсером
- Внутрішні комунікації року
- Компанія-прорив року
- Дизайн року
Також є спеціальні номінації, переможців у яких оберуть члени журі:
- Гран-прі
- Маркетинг-директор року
- PR-директор року
Гран-прі отримає номінант, який максимально вразить креативом і підходом до реалізації проєкту. Номінантів «Маркетинг-директор року» та «PR-директор року» формувала редакція MMR, а переможців визначатимуть члени журі.
У кожній номінації можна віддати голос за один проєкт.
Зверніть увагу, що ваш голос може бути врахований не відразу, оскільки проходить попередня модерація. Оргкомітет має право не зарахувати голоси за окремо взятий проєкт, якщо виникнуть підозри в різних маніпуляціях.
Підсумкові результати розраховуються за формулою: 40% — оцінка журі, 30% — онлайн-голосування, 30% — оцінка оргкомітету.
Всі подані анкети пройшли попередню модерацію оргкомітетом на предмет відповідності технічним вимогам премії, якості реалізації проєкту, його рівня і масштабності.
Онлайн-голосування на X-RAY Marketing Awards триває до 28 лютого включно.
Церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards відбудеться 11 березня і стане завершенням X-RAY Marketing Conference, на якій маркетологи, PR- та digital-експерти поділяться інноваціями та трендами креативної індустрії 2021 року. Генеральний партнер конференції — «Нова пошта».
Дізнатися більше про конференцію та зареєструватися можна за посиланням.
Читайте також: До 16 березня House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон.