WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, журі індустріальних категорій та журі національного конкурсу маркетингових сервісів та PR.

Цього року у конкурсній програмі фестивалю є три вертикалі, Marketing & PR Communication Disciplines, Industrial Categories та National Marketing Services and PR Contest, кожну з яких буде оцінювати незалежний склад журі.

Журі конкурсу Marketing & PR Communication Disciplines:

  • Ertuğ Tuğalan, виконавчий креативний директор Medina Turgul DDB, Туреччина
  • Edgaras Petrucionis, Digital Strategist, SOMA/Havas Group, Литва
  • Simon Oppmann, креативний директор Ogilvy, Німеччина
  • Axel Bringel, креативний директор BCW Stockholm, Швеція
  • Malik Benamara, креативний директор Scholz&Friends Berlin, Німеччина

Для Marketing & PR Communication Disciplines організатори WOW DONE AWARDS зібрали лише майстрів своєї справи. Серед них ви зустрінете міжнародного руйнівника традиційних кордонів у digital та чотирьох креативних директорів, що з року в рік отримують золоті нагороди на міжнародних фестивалях та конкурсах. Вони, як професіонали, працювали з різними за профілем клієнтами: Mercedes-Benz, Huawei, SEB Bank, Telia, Jacobs (JDE), Red Bull, Neste Oil та багатьма іншими. Даний склад журі поповниться новими кандидатами.

Журі конкурсу Industrial Categories:

  • Вікторія Рубан, PR-директор, Vodafone
  • Валентина Йовенко, керівник з внутрішніх комунікацій PR-департаменту Альфа-Банку
  • Катерина Жураківська, директор з маркетингу GULLIVER
  • Катерина Левченко, директор з  маркетингу Nutricia/Danone
  • Наталія Тоненька, директор з маркетингу Raketa
  • Юлія Самсон, директор з маркетингу Mitsubishi Motors
  • Юлія Сатиренко, Head Of MarCom Department, Arterium Corporation

Цей склад журі сформований з відомих українських рекламодавців, які стали лідерами у своїх нішах та чудово знаються на креативній та ефективній маркетинговій роботі. Експерти оцінять креативність, оригінальність творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту чи послуги.

Журі конкурсу National Marketing Services & PR Contest:

  • Андрій Чабанов, директор з маркетингу Groupe PSA
  • Антон Савчук, креативний директор Adsapience
  • Володимир Збровський, директор Havas Engage
  • Дар’я Сергієнко, Senior Brand Manager, The Coca-Cola Company Ukraine
  • Ірина Курочкіна, засновник і управляючий директор Digital Chain
  • Ірина Ткаченко, директор з маркетингу JDE Ukraine
  • Ксенія Сікорська, директор з маркетингу, ПУМБ
  • Михайло Шуранов, директор департаменту зовнішніх комунікацій «Укртелеком»
  • Світлана Степаненко, CEO, Twiga Ukraine

До складу журі увійшли представники топових маркетингових агентств і представники компаній-рекламодавців з відділів маркетингових комунікацій. Це креативні та досвідчені спеціалісти, які закликають учасників творчо ставитися до конкурсу, надихати світ свіжими ідеями та вірити у перемогу. При суддівстві основну роль відіграватиме якість виконання і досягнутий ефект. Ідея може бути маленькою, великою або грандіозною, головне – щоб вона привела кампанію до успіху.

Усі члени журі WOW DONE AWARDS 2020 бажають учасникам натхнення та перемоги у конкурсах, а ми нагадуємо, що зареєструвати роботу можна за посиланням. Останній день подачі заявок – 24 квітня, однак до 5 квітня діють спеціальні ціни.

non-media.com

Нагадуємо також, що локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 змінює дати проведення та відбудеться 20-21 червня 2020 року. Деталі за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...