WOW DONE AWARDS 2019 оголошує команду суддів національного конкурсу маркетингових сервісів та PR

Оргкомітет п’ятого міжнародного фестивалю маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2019 оголошує склад журі національного конкурсу – National Marketing Services and PR Contest.

 Команда суддів National Marketing Services and PR Contest:

  • Голова журі – Катерина Білобловська, керівник відділу маркетингу та реклами Electrolux в Україні та країнах Кавказу
  • Юлія Голота, CEO, Adsapience
  • Марія Дахлалла, СЕО, All Motion Group
  • Володимир Зборовський, директор Havas Engage
  • Лілія Зубарєва, керівник департаменту PR та внутрішніх комунікацій, Приватбанк
  • Леся Щиголь, керівник відділу цифрових комунікацій PepsiCo Україна
  • Юлія Сатиренко, маркетинг директор, Артеріум
  • Святослав Кобзенко, креативний директор RAM 360
  • Сергій Кузьменко, стратегічний директор TWIGA Ukraine

До складу журі увійшли представники агентств маркетингових сервісів та фахівці компаній-рекламодавців з відділів маркетингових комунікацій, що працюють на ринку України та знають його специфіку. Під час суддівства члени журі, перш за все звертатимуть увагу на якість виконання і досягнутий ефект/результат, ідею, яка не обов’язково має бути Big, але має привести до успіху кампанії.

Міжнародна команда суддів конкурсу маркетинг і PR комунікацій вже оголошена на сайті non-media.com.

Не баріться із подачею ваших кейсів, адже фінальний дедлайн прийому робіт вже 26 квітня

Якщо у вас виникнуть запитання, звертайтесь до оргкомітету фестивалю: [email protected] або +38 (044) 490 90 30.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.