WOW DONE AWARDS 2019 оголошує команду суддів національного конкурсу маркетингових сервісів та PR

Оргкомітет п’ятого міжнародного фестивалю маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2019 оголошує склад журі національного конкурсу – National Marketing Services and PR Contest.

 Команда суддів National Marketing Services and PR Contest:

  • Голова журі – Катерина Білобловська, керівник відділу маркетингу та реклами Electrolux в Україні та країнах Кавказу
  • Юлія Голота, CEO, Adsapience
  • Марія Дахлалла, СЕО, All Motion Group
  • Володимир Зборовський, директор Havas Engage
  • Лілія Зубарєва, керівник департаменту PR та внутрішніх комунікацій, Приватбанк
  • Леся Щиголь, керівник відділу цифрових комунікацій PepsiCo Україна
  • Юлія Сатиренко, маркетинг директор, Артеріум
  • Святослав Кобзенко, креативний директор RAM 360
  • Сергій Кузьменко, стратегічний директор TWIGA Ukraine

До складу журі увійшли представники агентств маркетингових сервісів та фахівці компаній-рекламодавців з відділів маркетингових комунікацій, що працюють на ринку України та знають його специфіку. Під час суддівства члени журі, перш за все звертатимуть увагу на якість виконання і досягнутий ефект/результат, ідею, яка не обов’язково має бути Big, але має привести до успіху кампанії.

Міжнародна команда суддів конкурсу маркетинг і PR комунікацій вже оголошена на сайті non-media.com.

Не баріться із подачею ваших кейсів, адже фінальний дедлайн прийому робіт вже 26 квітня

Якщо у вас виникнуть запитання, звертайтесь до оргкомітету фестивалю: [email protected] або +38 (044) 490 90 30.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Функція Приват24, про яку мало хто знав: нова кампанія від banda agency

В Україні люди часто не обирають свій банк. Їм просто видають зарплатну, стипендіальну або пенсійну картку, і вони автоматично стають чиїмось клієнтом. Відповідно не можна ...

Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній

Кілька прикладів того, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати бренд та примножити аудиторію.

Мережа John Lewis показала меблі, що «оживають», і оптимістичніший бік карантину

Кожен, хто будував вдома халабуди, одразу зрозуміє, чому ці меблі з магазинів John Lewis оживають і кудись гуртом повзуть.

Samsung проводить інструктаж в стилі хеві-метал 1980-х

Компанія Samsung, щоб поінформувати своїх торгових представників щодо нових моделей смартфонів, провела для них інструктаж в стилі хеві-метал 1980-х.

Постер_MEGOGO

MEGOGO стає провайдером розваг: стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO

Сьогодні, 28 вересня, стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO. Для її підготовки знадобилось 7 місяців аналітичної та креативної роботи. В результаті ...

Оболонь и Kinograf перезапускают «Светлое»

ДАНО. Бренд «Оболонь»: пиво стабильного качества от производителя со 100% украинскими корнями; самое известное за рубежом из выпускаемых в Украине; ...