До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти.
«Ми хотіли підняти людям настрій і запропонували LOL ідеї у вигляді комбо пропозицій до 1 квітня. Люди побачили анонс нашої акції у соц.мережах і почали писати в коментарях власні цікаві поєднання продуктів зі смішними слоганами. Ми дали “життя” ідеям, які придумали клієнти WOG, і зробили з ними брендовані постери», — розповідає Олена Осипчук, директорка з корпоративних комунікацій WOG.
«Вустами клієнтів говорить істина! Клієнти дають фідбек для брендів з точки зору як “дірок”, так і з точки зору можливостей. Тож, коли ми побачили, як на маркетингову акцію реагують підписники корпоративної Insta-сторінки WOG, зрозуміли: такі ідеї мають бути втілені якщо не у ритейлі, то хоча б у постерах. Круто, коли великі бренди настільки відкриті для аудиторії. Можливо, WOG розширить свою лінійку з 9 LOL наборів і доповнить її клієнтськими пропозиціями», — говорить Дар’я Сухенко, креативна директорка та співзасновниця агенції Trembita PR.
А нещодавно Trembita PR та FFFace.me випустили Instagram-маски з новими смаками еспресо для WOG.