Еспресо-маски: люди спробували каву WOG через смартфон

Trembita PR та FFFace.me випустили Instagram-маски з новими смаками еспресо для WOG. За три дні їх «приміряли» понад 2000 інстаграм-користувачів, і це органіка.

Маски створили як один із елементів PR-кампанії по запуску нової лінійки кави еспресо в мережі АЗК WOG. Юзери публікували сторіз із рендомним вибором одного зі смаків, щоб дізнатись, який епресо покращить настрій сьогодні. А всі, хто мали зареєстровану карту PRIDE, гарантовано отримували еспресо на свій гаменець і таким чином, одні із перших скуштували новинки офлайн.

Еспресо маски WOG

«Для анонсування еспресо масок ми взяли п’ять блогерів із аудиторією 100-150 тисяч підписників. Блогери обирались із прицілом на такі показники, як високе залучення і невисока щільність комерційних інтеграцій. Це відразу дало результат високого органічного охоплення — 312 тис показів, більше 3 тис. відкриттів та більше 2 тис. використань. Процес — від створення масок до апруву та запуску в Instagram — зайняв два тижні. Така швидкість можлива, якщо підрядник отримує максимально точне ТЗ, тобто клієнт і агенція працюють із розумінням цілі і повним баченням кампанії», — коментує співзасновніця агенції Trembita PR Дар’я Сухенко.

«Ми одразу визначили для себе ціль активації — створити позитивне емоційне поле довкола нової лінійки еспресо дистанційно, і таким чином, стимулювати аудиторію приїхати на АЗК та спробувати новинки еспресо. Тому ми обрали саме мережу Інстаграм як основну платформу для PR-кампанії, але не обмежились нею. Кампанія ще триває, але ми вже задоволені попередніми результатами», —  розповідає Олена Осипчук, директорка з комунікації WOG. 

Еспресо маски WOG

Самоізоляція. Соціальне дистанціювання. Локдаун. За минулий рік всі ці поняття міцно увійшли в наше життя. А креатив часів локдауну варіюється від хендс-фрі супермаркетів до віртуальних наліпок на обличчя. Про особливості креативу під час локдауну читайте на Creativity.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...