Вже наступного року 75% використання інтернету припадатиме на мобільні пристрої
Це перше видання Zenith, присвячене виключно прогнозу розвитку мобільних реклами та технологій на 60 ключових рекламних ринках світу.
 
Іспанія, Гонконг та Китай – лідери використання мобільного інтернету
 
Країни з найвищим рівнем споживання мобільного інтернету розкидані по Західній Європі, Азії та Північній Америці. Найбільша частка споживання інтернету через мобільні пристрої припадає на Іспанію – 85%. Гонконг тримає друге місце із 79%, а материковий Китай – третій із 76%. Четверті – США (74%), а п’яте місце ділять Італія й Індія (73%). За два роки місця поміняються – Гонконг вийде вперед, там 89% споживання інтернету припаде на мобільні гаджети, Китай стане другим, а Іспанія – третьою.
 
Поширення смартфонів зросло у 2,4 рази за останні чотири роки
 
Основним рушієм зростання використання мобільного інтернету стало швидке поширення відповідних пристроїв. У 2012 році лише 23% користувачів на наших 60 ринках мали смартфони і 4% – планшети, а тепер смартфони “охопили” вже 56% людей, з перспективою зростання до 63% у 2018 році. Планшети ж поки залишаються ближчими до предметів розкоші – ними володіють лише 15% мешканців 60 ринків, які ми дослідили.
 
Найбільше користуються смартфонами у Західній Європі та Азії
 
Найвищий рівень проникнення смартфонів – у Західній Європі та Азії. За нашими оцінками, на цей момент Ірландія є лідером за цим показником – там 92% населення користуються смартфонами. Далі йдуть Сінгапур (91%), Іспанія (88%), Норвегія (86%) та Південна Корея (84%).
 
А от поширення планшетів дуже відрізняється на різних ринках. На 10 з досліджуваних 60 ринків більше 50% населення мають планшети, а на інших десяти – менше 10%. Лише 3% мешканців Китаю володіють планшетами, і це істотно “тягне” донизу глобальні показники, адже на Китай припадає 27% населення наших 60 ринків. Та ж ситуація із Індією, яка представляє 26% від загальної кількості охоплених нашим дослідженням споживачів, а проникнення планшетів там знаходиться на рівні 6%. Натомість найвищий рівень охоплення цими гаджетами у Сінгапурі – 75%.
 
У 2018 році 60% реклами в інтернеті припадатиме на мобільний сегмент
 
Як ми вже відзначали у нашому останньому, вересневому, пронозі розвитку світового рекламного ринку, мобільна реклама обійде стаціонарні комп’ютери вже наступного року, отримуючи 52% обсягу всієї реклами в інтернеті. А іще за рік, у 2018 році, на мобільні пристрої припадатиме 60% інтернет-реклами. У грошовому вимірі  це складе 134 млрд. доларів США – більше, ніж витрати на рекламу в газетах, журналах, зовнішню та в кінотеатрах, разом узяті.
 
Що робити рекламодавцям?
 
Zenith радить усім брендам стати мобільно-орієнтованими у своїх цифрових комунікаціях: усі засоби, від сайтів до відеореклами, повинні повною мірою бути пристосовані для вживання через мобільні пристрої. Також рекламодавцям слід пам’ятати, що зростає мобільність самих споживачів – впродовж дня їх увага постійно переноситься із планшета настільний комп’ютер, далі на смартфон, інколи все це одночасно із переглядом телепрограм. Отже,  рекламодавці мають будувати досвід комунікації з брендом на всіх цих пристроях. 
 
Також Zenith рекомендує рекламодавцям під час планування брати до уваги всеосяжну мобільну екосистему, включно із смарт-годинниками,  спортивними трекерами та іншими “розумними” пристроями. Адже споживачі, як правило, використовують все більше спеціалізованих пристроїв у різних ситуаціях, а це дає рекламодавцям можливість для дуже точних контактів.
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...