Выпить и почитать

Предполагается, что в магазинах появятся зоны-закусочные, где будут подавать пиво или вино. Компания хочет расположить их не в «книжных» зонах, а, например, неподалёку от отделов с игрушками, подарками и другими товарами.

Первые магазины с закусочными появятся в четырех городах США: в Истчестере (штат Нью-Йорк), Идайне (Миннесота), Фолсоме (Калифорния) и Лаудоне (Вирджиния).

Такое предложение одобрили инвесторы — акции книжной сети выросли на 7,9% до $11,26 на Нью-Йоркской бирже, пишет Bloomberg. С начала 2016 года цена на акции компании выросла на 29%.

Издание отмечает, что Barnes & Noble приходится искать новые креативные пути привлечения клиентов в условиях конкуренции с Amazon и другими торговцами книг. В нынешнем финансовом году компания ожидает, что продажи книг вырастут на 1%, а потери от бизнеса электронных книг Nook значительно уменьшатся.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.