Выпить и почитать

Предполагается, что в магазинах появятся зоны-закусочные, где будут подавать пиво или вино. Компания хочет расположить их не в «книжных» зонах, а, например, неподалёку от отделов с игрушками, подарками и другими товарами.

Первые магазины с закусочными появятся в четырех городах США: в Истчестере (штат Нью-Йорк), Идайне (Миннесота), Фолсоме (Калифорния) и Лаудоне (Вирджиния).

Такое предложение одобрили инвесторы — акции книжной сети выросли на 7,9% до $11,26 на Нью-Йоркской бирже, пишет Bloomberg. С начала 2016 года цена на акции компании выросла на 29%.

Издание отмечает, что Barnes & Noble приходится искать новые креативные пути привлечения клиентов в условиях конкуренции с Amazon и другими торговцами книг. В нынешнем финансовом году компания ожидает, что продажи книг вырастут на 1%, а потери от бизнеса электронных книг Nook значительно уменьшатся.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...