kneu-100

Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана — найбільший навчальний економічний заклад України. У ньому навчаються понад 15 тис. студентів, працюють 820 викладачів. Виш дає ґрунтовні знання та опікується майбутнім студентів. Проте серед яскравого, налагодженого інформаційного потоку інших навчальних закладів КНЕУ губиться. 

Ребрендинг КНЕУ

У реаліях 2020-го керівництво університету зрозуміло, що виш має статус, та не має власного популярного бренду. Тому Grape та КНЕУ вирішили апгрейднути університет і провести ребрендинг.

Ректор КНЕУ Дмитро Григорович Лук’яненко розповів, що завдяки ребрендингу університет прагнув: 

  • адаптуватися у цифровому середовищі та водночас не втратити фундаментальні цінності, традиції і надбання; 
  • отримати візуальне підтвердження інноваційності та креативності; 
  • налаштувати інтерактивні комунікації з Z-поколінням; 
  • відродити цікавість до економіки як основи життєдіяльності і суспільного прогресу;
  • викликати позитивний шок на ринку освітніх послуг.

Оновлення айдентики і комунікації навчального закладу стало стрибком одразу через три трампліни:

  1. страх абітурієнтів перед державними закладами;
  2. динамічні зміни індустрії освіти і конкуренція з альтернативними (і не завжди державними) школами / курсами; 
  3. нерозуміння цінності вишу сучасною молоддю.

У свідомості попередніх поколінь українців сформувалася чітка асоціація: КНЕУ = найкращий державний економічний університет. Потрібно було показати теперішнім абітурієнтам, чому варто обирати саме його. Тому агентство просто озвучило в позиціонуванні загальну думку: КНЕУ — головний економічний виш країни

Якщо ти навчаєшся у КНЕУ, ти станеш топовим спеціалістом у сфері економіки. А що ж таке економіка? Усе! Усе навколо — економіка. Вона присутня в усіх сферах нашого життя, і всі ми в ній живемо. І це не лише про гроші. На основі економіки будуються всі процеси і взаємовідносини в суспільстві. Бізнес, культура, урбаністика, екологія — все це теж про економіку. Усім її напрямкам і проявам навчають у КНЕУ. 

Саме такою стала ідея бренду: КНЕУ. Університет економіки всього

Юрій Гладкий, СЕО Grape про оновлення КНЕУ: «У 1998 р. я вступив до КНЕУ, щоб навчитися змінювати світ. Через 20 років я з командою агентства Grape вирішив допомогти моїй альма-матер трансформуватися для нового цифрового світу і глобальної економіки. За понад сотню років із КНЕУ вийшли десятки тисяч людей, які вчилися створювати нові сенси, продукти, ринки. Вони змінюють процеси в компаніях і будують конкурентну країну. Моя мета — дати КНЕУ нову конкурентну стратегію бренду в освіті, привабливу ідентичність, бажання бути причетним до змін і будувати спільноту лідерів для нової економіки».

Як з’явився новий логотип КНЕУ 

Ключовий символ КНЕУ — колони головної будівлі навчального закладу. Саме круглі колони на квадратній основі дали поштовх для бачення логотипу і всієї дизайн-системи. Дизайнерка проєкту прагнула зробити логотип монументальним, щоб він відображав багаторічну історію вишу, але разом з тим був сучасним і простим.

Шрифтовий напис лого створений на основі простих геометричних форм з архітектурної схеми головного корпусу. Логотип динамічний та має дві форми: спрощену, як позначки колон на схемі, та витягнуту, як і самі колони. Дизайнерка проєкту Євгенія Онищенко пояснила, що зелений — історично важливий для Києва колір: це і старі листівки про зелений Київ, і жетони метро, і каштани. І, як не дивно, для КНЕУ зелений колір теж важливий: він присутній на старій формі кнеувців і на дипломах студентів в університетському музеї. Це було одне з бажань університету — зберегти їхній історичний зелений колір. Тому дизайнерка знайшла баланс і взяла як основний колір зелений (назвала його «старокиївським»). Колір, який важливий і для Києва, і для КНЕУ. 

6 факультетів відповідають 6 колонам будівлі головного корпусу. І кожен факультет має свою «підсистему» з кольорами та патернами. Як ми бачимо колони згори чи на плані-кресленні, так квадратні назви (основа) вписані у кола (власне колона). Основний знак університету та знаки факультетів утворюють єдину структуру, здатну поповнюватись новими факультетами завдяки простій та адаптивній дизайн-системі. 

Більше про кейс Grape та КНЕУ – тут.


А нещодавно ребрендинг презентував Національний музей історії України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.