• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Все навколо — економіка! Grape та КНЕУ презентували нову айдентику університету

17 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Все навколо — економіка!  Grape та КНЕУ презентували нову айдентику університету
Share on FacebookShare on Twitter

Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана — найбільший навчальний економічний заклад України. У ньому навчаються понад 15 тис. студентів, працюють 820 викладачів. Виш дає ґрунтовні знання та опікується майбутнім студентів. Проте серед яскравого, налагодженого інформаційного потоку інших навчальних закладів КНЕУ губиться. 

Ребрендинг КНЕУ

У реаліях 2020-го керівництво університету зрозуміло, що виш має статус, та не має власного популярного бренду. Тому Grape та КНЕУ вирішили апгрейднути університет і провести ребрендинг.

Ректор КНЕУ Дмитро Григорович Лук’яненко розповів, що завдяки ребрендингу університет прагнув: 

  • адаптуватися у цифровому середовищі та водночас не втратити фундаментальні цінності, традиції і надбання; 
  • отримати візуальне підтвердження інноваційності та креативності; 
  • налаштувати інтерактивні комунікації з Z-поколінням; 
  • відродити цікавість до економіки як основи життєдіяльності і суспільного прогресу;
  • викликати позитивний шок на ринку освітніх послуг.

Оновлення айдентики і комунікації навчального закладу стало стрибком одразу через три трампліни:

  1. страх абітурієнтів перед державними закладами;
  2. динамічні зміни індустрії освіти і конкуренція з альтернативними (і не завжди державними) школами / курсами; 
  3. нерозуміння цінності вишу сучасною молоддю.

У свідомості попередніх поколінь українців сформувалася чітка асоціація: КНЕУ = найкращий державний економічний університет. Потрібно було показати теперішнім абітурієнтам, чому варто обирати саме його. Тому агентство просто озвучило в позиціонуванні загальну думку: КНЕУ — головний економічний виш країни. 

Якщо ти навчаєшся у КНЕУ, ти станеш топовим спеціалістом у сфері економіки. А що ж таке економіка? Усе! Усе навколо — економіка. Вона присутня в усіх сферах нашого життя, і всі ми в ній живемо. І це не лише про гроші. На основі економіки будуються всі процеси і взаємовідносини в суспільстві. Бізнес, культура, урбаністика, екологія — все це теж про економіку. Усім її напрямкам і проявам навчають у КНЕУ. 

Саме такою стала ідея бренду: КНЕУ. Університет економіки всього

Юрій Гладкий, СЕО Grape про оновлення КНЕУ: «У 1998 р. я вступив до КНЕУ, щоб навчитися змінювати світ. Через 20 років я з командою агентства Grape вирішив допомогти моїй альма-матер трансформуватися для нового цифрового світу і глобальної економіки. За понад сотню років із КНЕУ вийшли десятки тисяч людей, які вчилися створювати нові сенси, продукти, ринки. Вони змінюють процеси в компаніях і будують конкурентну країну. Моя мета — дати КНЕУ нову конкурентну стратегію бренду в освіті, привабливу ідентичність, бажання бути причетним до змін і будувати спільноту лідерів для нової економіки».

Як з’явився новий логотип КНЕУ 

Ключовий символ КНЕУ — колони головної будівлі навчального закладу. Саме круглі колони на квадратній основі дали поштовх для бачення логотипу і всієї дизайн-системи. Дизайнерка проєкту прагнула зробити логотип монументальним, щоб він відображав багаторічну історію вишу, але разом з тим був сучасним і простим.

Шрифтовий напис лого створений на основі простих геометричних форм з архітектурної схеми головного корпусу. Логотип динамічний та має дві форми: спрощену, як позначки колон на схемі, та витягнуту, як і самі колони. Дизайнерка проєкту Євгенія Онищенко пояснила, що зелений — історично важливий для Києва колір: це і старі листівки про зелений Київ, і жетони метро, і каштани. І, як не дивно, для КНЕУ зелений колір теж важливий: він присутній на старій формі кнеувців і на дипломах студентів в університетському музеї. Це було одне з бажань університету — зберегти їхній історичний зелений колір. Тому дизайнерка знайшла баланс і взяла як основний колір зелений (назвала його «старокиївським»). Колір, який важливий і для Києва, і для КНЕУ. 

6 факультетів відповідають 6 колонам будівлі головного корпусу. І кожен факультет має свою «підсистему» з кольорами та патернами. Як ми бачимо колони згори чи на плані-кресленні, так квадратні назви (основа) вписані у кола (власне колона). Основний знак університету та знаки факультетів утворюють єдину структуру, здатну поповнюватись новими факультетами завдяки простій та адаптивній дизайн-системі. 

Більше про кейс Grape та КНЕУ – тут.


А нещодавно ребрендинг презентував Національний музей історії України.

Теги: Grapeдизайнкомунікаціїосвітаребрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.