Херсонщина була таким же курортом сонця та моря, як Бердянськ, Коблеве чи Очаків. Плюс асоціація з кавунами. Область постійно прагнула наздогнати лідерів лежачого відпочинку, але перемогти їх було неможливо.
Тому в Michurin створили унікальний Херсонський відпочинок.
Класика класичного відпочинку — готуватися довго, але довга підготовка вбиває відпустку. Бо коли все продумуєш за півроку, навіть забуті серветки — біда. Тікаючи від рутини дім-робота, потрапляєш у нову рутину номер-море, яка набридає так само швидко. Тобто коли ти тупо лежиш, ти не відпочиваєш.
Ці знахідки привели до рішення — вийти з категорії лежачого відпочинку і створити спонтанний та не рутинний відпочинок. І поки Лежачий Південь продає лежання, креатори Michurin вирішили закликати до руху.
Наступний виклик — знайти сильну емоцію подорожі. Адже повідомлення — мандруй Херсонщиною — максимально демотивуюче кліше.
Ми пам’ятаємо роуд-муві та камін-оф-ейдж книги. Кожна людина хотіла б здійснити таку подорож — спонтанну американську втечу на машині, особливо у свої 16. Але у нас у 16 був максимум мопед та батьки, які повторювали про вітер у нашій голові та змушували вчитись заради майбутнього.
Майбутнє настало, кар’єра є, а того самого підліткового тріпу так і не сталось. Цю нездійсненність і зробили комунікаційною платформою для Херсонської області:
Херсонська подорож — це підлітковий тріп, якого у тебе не було
У слогані Michurin забрендував вітер. І це, можливо, перший фізичний брендинг у світі.
Херсонщина стає антиподом курортних міст України. Тепер це місце пригоди — спонтанної автомобільної подорожі з морем, пустелею, лісом, сафарі, водопадами та ще безліччю пунктів призначення.
Залишається тільки впустити вітер в голову.
Також радимо поглянути на брендинг для RoboUA, який розробила команда агенції Michurin.
А ще нещодавно агенція Vertigo розробила брендинг для фестивалю електронної музики Brave! Factory 2020.