• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Впусти вітер в голову: для Херсонщини створили позиціювання та комунікаційну стратегію

10 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Херсонська область
Share on FacebookShare on Twitter

Херсонщина була таким же курортом сонця та моря, як Бердянськ, Коблеве чи Очаків. Плюс асоціація з кавунами. Область постійно прагнула наздогнати лідерів лежачого відпочинку, але перемогти їх було неможливо. 

Тому в Michurin створили унікальний Херсонський відпочинок. 

Класика класичного відпочинку — готуватися довго, але довга підготовка вбиває відпустку. Бо коли все продумуєш за півроку, навіть забуті серветки — біда. Тікаючи від рутини дім-робота, потрапляєш у нову рутину номер-море, яка набридає так само швидко. Тобто коли ти тупо лежиш, ти не відпочиваєш.

Ці знахідки привели до рішення — вийти з категорії лежачого відпочинку і створити спонтанний та не рутинний відпочинок. І поки Лежачий Південь продає лежання, креатори Michurin вирішили закликати до руху. 

Наступний виклик — знайти сильну емоцію подорожі. Адже повідомлення — мандруй Херсонщиною — максимально демотивуюче кліше. 

Ми пам’ятаємо роуд-муві та камін-оф-ейдж книги. Кожна людина хотіла б здійснити таку подорож — спонтанну американську втечу на машині, особливо у свої 16. Але у нас у 16 був максимум мопед та батьки, які повторювали про вітер у нашій голові та змушували вчитись заради майбутнього.

Майбутнє настало, кар’єра є, а того самого підліткового тріпу так і не сталось. Цю нездійсненність і зробили комунікаційною платформою для Херсонської області: 

Херсонська подорож — це підлітковий тріп, якого у тебе не було

У слогані Michurin забрендував вітер. І це, можливо, перший фізичний брендинг у світі. 

Херсонщина стає антиподом курортних міст України. Тепер це місце пригоди — спонтанної автомобільної подорожі з морем, пустелею, лісом, сафарі, водопадами та ще безліччю пунктів призначення. 

Залишається тільки впустити вітер в голову.

Також радимо поглянути на брендинг для RoboUA, який розробила команда агенції Michurin.

А ще нещодавно агенція Vertigo розробила брендинг для фестивалю електронної музики Brave! Factory 2020.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

«Рожеві солдати» крокують торгівельним центром з таємничою коробкою в руках… Все правильно, це — «Гра в кальмара». Тільки не на Netflix, а прямо в Києві! У новому ролику, присвяченому відкриттю...

Читати даліDetails

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.