«Огидний». «Катастрофа». «На смак як смуток». Якби 2020 рік був бургером, його, звичайно, було б важко проковтнути. Burger King зібрав декілька дивних делікатесів для створення своєї останньої новинки в 2020 році. Смак нового бургеру втілив у собі всі важкі емоції та почуття минулого року. Більшість із них базується на відповідях в онлайн-опитуванні, проведеному брендом серед своїх фоловерів.

Новий бургер складався з обгорілого хлібу, вермішелі, баклажанів, курячої лапки, хлібного дерева, желе і молочної карамелі. І ні, м’ясо кажанів не було одним із інгредієнтів.

Воппер зі смаком 2020 року

На щастя, бургер був створений виключно для рекламної кампанії в Бразилії, а не для продажу в ресторанах. А реакцію дегустаторів на «смачну» новинку від Burger King записали на відео від агентства David.

А у Франції Burger King та команда агентства Buzzman створии Воппер у майбутнє.

Воппер майбутнього

Бренд наголосив на тому, що майбутнє ще ніколи не було таким невизначеним, тому він вирішив запустити Воппер у майбутнє. Це перший у світі Воппер, який можна надіслати собі у 2030 рік, щоб переконатися, що в майбутньому в житті відбудеться хоча б одна хороша річ.

Джерело: 1, 2


Пропонуємо вам також переглянути, як McDonald’s здивував жителів Щецина, міста на північному заході Польщі, в якому сніг — достатньо велика рідкість. McDonald’s вирішив це виправити і подарувати жителям міста новорічний настрій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...