«Огидний». «Катастрофа». «На смак як смуток». Якби 2020 рік був бургером, його, звичайно, було б важко проковтнути. Burger King зібрав декілька дивних делікатесів для створення своєї останньої новинки в 2020 році. Смак нового бургеру втілив у собі всі важкі емоції та почуття минулого року. Більшість із них базується на відповідях в онлайн-опитуванні, проведеному брендом серед своїх фоловерів.

Новий бургер складався з обгорілого хлібу, вермішелі, баклажанів, курячої лапки, хлібного дерева, желе і молочної карамелі. І ні, м’ясо кажанів не було одним із інгредієнтів.

Воппер зі смаком 2020 року

На щастя, бургер був створений виключно для рекламної кампанії в Бразилії, а не для продажу в ресторанах. А реакцію дегустаторів на «смачну» новинку від Burger King записали на відео від агентства David.

А у Франції Burger King та команда агентства Buzzman створии Воппер у майбутнє.

Воппер майбутнього

Бренд наголосив на тому, що майбутнє ще ніколи не було таким невизначеним, тому він вирішив запустити Воппер у майбутнє. Це перший у світі Воппер, який можна надіслати собі у 2030 рік, щоб переконатися, що в майбутньому в житті відбудеться хоча б одна хороша річ.

Джерело: 1, 2


Пропонуємо вам також переглянути, як McDonald’s здивував жителів Щецина, міста на північному заході Польщі, в якому сніг — достатньо велика рідкість. McDonald’s вирішив це виправити і подарувати жителям міста новорічний настрій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.